Ajatuksia kehosta

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Huh, suomalaiset ovat vaan NIIN kateellisia!! Sähän olet aivan överikaunis, mieletön mallin kroppa, upeaakin upeammat paksut hiukset ym ihana tyyli! Mutta ota se kehuna, ns. suomalaisten kohteliaisuutena, olet onnistunut koskettamaan heitä, koska puhuvat puppua. Se on juuri suomalaista small talkia haukkua aina sitä kauneinta. 

Kyselin sulta tuolla aiemmin Ombre-postauksessa vinkkejä Kalifornia road tripille ja odotan kovasti bloggausta/ blogivastausta siihen. 

Mukavaa kesää! 

Vierailija

Heiii ja anteeksi kauheasti että oli unohtunut vastaus... Nyt löytyy vinkit sieltä kommenttiisi. :) hih ja samaa mietin että selvästi joku lukee blogiani. koska ihan keskustelupalstalle asti olin päässyt:) ja kiitos ihana vielä kauniista sanoistasi :) 

Vierailija

Joo en kans tajua kuinka on aikaa ja miten kehtaa..jokainen on varmaan välillä ns. kateellinem jollekin mutta voi kun kaikki löytäs oman tyytyväisyyden! Samaa mieltä kuin yllä eli superkaunis olet ja vielä asut siellä - täytyypä olla kateellinen :)

Vierailija

Hih joo. Näitä ihmisiä aina löytyy ikävä kyllä. Onneksi kuitenkin vähemmän kuin kaikkia teitä ihania. <3

Vierailija

Tosi ihania kuvia!!
Ja voi uskomatonta, mihin ihmiset käyttääkään energiaa. Ensinnäkin, miten niin näytät muiden rinnalla isolta?! Ei todellakaan pidä millään muotoa paikkaansa. En minäkään jättiläinen ole ja minun rinnalla olit yhtä siro kuin kuvissa. Mielestäni sulle oon niin kaunis vartalo!
Ja mitä photoshoppiin tulee.... Mä ainakin näen, ettei sun kuvia oo photoshopattu, tai että ne nyt vaan on luonnollisesti hyviä.
Mä taas photoshoppaan kuviani, mutta mitä väliä silläkään on, jos se on blogin tyyli? En mä tietenkään retusoi kuvia kuten h&m katalogissa, mutta jos muuttaa sävyjä ja poistaa näpyn otsalta, niin so what. Jos on sanonut blogissaan photoshoppaavansa kuvia, niin mun mielestä voi olla sen verran medialukutaitoa, että ei ota itseensä, jos jossain kuvassa on tummia silmänalusia siloteltu. :) Mutta joo, kai näitä mukisijoita aina riittää....

Toivottavasti nähdään taas pian! ;)

-Vilma

Vierailija

hih joo mä luulen että tuo jättiläis-kommentti tuli sen jälkeen kun olin tavannut jenkkiläisiä bloggereita, joista jotkut olivat 140 cm pieniä ja siroja aasilaistyttöjä. Heh todellakin näytän isolta heidän rinnallaan, jos yli 30 cm on jo pituuseroa :D hih ja miua ei ainakaan haittaa jos joku käyttää photoshoppia...mitä sitten. :) Kiva vain nähdä kauniita kuvia. 

Ja todellakin, toivottavasti nähdään pian!!!!!

Vierailija

Voi Madde! Älä lue keskustelupalstoja. Nehän ovat jo ihan vitsi: jotkut kirjoittelee sinne tahallaan provosoivia viestejä. Olen samaa mieltä edellisten kommentoijien kanssa että "kateellisten panettelua". Olet kaunis, sulla on komea aviomies, hienot koirat, asut LA:ssa, näytät aina onnelliselta ja tyytyväiseltä elämääsi. Siinä muutamia asioita jotka varmasti aiheuttavat joissain kateutta. Näin realistina voisin myös todeta, että eipä ole sinulta näkynyt blogeja huonoista päivistä, kun kaikki on uuvuttavaa ja kamalaa. Niitäkin sinulla varmasti on ollut. Mutta ihan oikein! Turha blogeissa vinkua ja valittaa. Jatka samaan malliin. Kiitos hienoista kuvista. Ja kaikkea hyvää.

Vierailija

Googlasin blogiini ja se kyseinen keskustelupalsta löytyi melkein ensimmäisenä niin eihän sitä voinut ohittaa. :D Heh muuten nuo ovat kyllä se pahin paikka ikinä mihin ei koskaan pitäisi eksyä. :D Hih ja tosiaan ei se elämä täälläkään aina helppoa ole. Useat kerrat sitä on ovea paiskittu ja purtu hammasta, mutta blogin olen yrittänyt pitää hyvänmielen paikkana. :) 

Ihanaa kesää ja kiitos kauniista sanoista. 

Vierailija

Tämä oli hyvä kirjoitus. Ja voi nolotus oikein heidän puolesta jotka alentuvat kirjoittamaan moisia...harmittavaa, mutta eihän tuollaisista kannata välittää. Näytät upeelta aina kuvissa, ja blogisi on ihanan elämänmyönteinen :) Ja mikä parasta ikääntymisessä (pakkohan niitäkin on olla right?) ;) niinkuin sanoit, niin sitä alkaa erilailla arvostamaan kehoaan ja pitämään siitä huolta ;)

Olet yksi suosikkibloggaajistani ja asut aivan ihanassa kaupungissa <3

t. http://siveltimella.blogspot.com

Vierailija

Uskomatonta miten ihmiset jaksavat keksiä potaskaa jokaisesta ihmisestä. Selvästikin kateellisia. Elämäsi näyttää niin rauhalliselta ja onnelliselta (Kalifornia love), sinä olet kaunis ja upea<3 Ja mikä komea aviomies<3. Oletko koskaan tehnyt postausta tänne teidän rakkaustarinasta, tapaamisesta, perheen suhtautumisesta yms.? Olisi ihana kuulla! Keep your head up, your gorgeous;)

Vierailija

En kyllä ole huomannut, että pääsi olisi mitenkään normaalia isompi etkä kyllä muutenkaan mitenkään jättimäinen... :P Mutta hei, ihmisillähän on ihan omia juttuja välillä. Minusta oli kans vasta aika mielenkiintoinen keskustelu vauva.fi:ssä, mutta onneksi se ei ottanut oikein tulta alleen. Ihana asu ja aivan ihania kuvia taas kerran. Olet ihana. <3

Marika - http://www.girlsloveshoes.blogspot.com 

Vierailija

Hei ihana! Joo muistan tuon sinun vauva.fi keskustelupalsta tarinat. :D hihih ihan ihme haloo aivan pienestä sivuhuomautuksesta. :D Hih ja mä edelleen odotan teitä kylään tänne <3

Vierailija

En yleensä kommentoi, mutta tähän tekstiin on pakko laittaa kommentti. Oot aivan oikeassa tässä asiassa. Naisilla on tarpeeksi jo ulkonäköpaineita, joten minkä takia turhaa lisätää niitä toisille kriittisillä puheilla! Naisten pitäis enemmänkin pitää yhtä ja kehua toisiaan, eikä yrittää piilotella omaa epävarmuuttaan haukkumalla muita. :)

Vierailija

Joo, jostain syystä tätä olen nähnyt eniten juuri suomalaisten blogien yhteydessä. En tiedä mikä ihme se on, että toisia naisia pitää mollata juuri blogien kautta. Ja kiitos kun jätit kommenttia, kiva saada teitä "hiljaisia" lukijoita välillä ääneen. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat