osallisena pettämiseen

Vierailija

Noin vuosi sitten minulla oli yhdenillan juttu baari-illan päätteeksi. Nyt sain kuitenkin vahingossa selville, että kyseisellä herralla on ollut tyttöystävä jo silloin kun meillä oli tämä yhdenillan juttu. Mies teki illan aikana aloitteen minun suhteeni ja vihjaili koko illan ajan, että menisimme hänen luokseen jatkoille. Tyttöystävä asuu monen sadan kilometrin päässä kotipaikkakunnaltani enkä siis todellakaan tunne häntä tai edes tiedä. Tuntuu kuitenkin pahalta tämän tytön puolesta, jos hän ei tiedä, että hänen poikaystävänsä on pettänyt häntä (luulen ettei tiedä). En nyt oikein tiedä mitä tekisin tässä tilanteessa. Itse jos olisin tytön asemassa haluaisin kuulla totuuden. Totuuden kertominen ei silti tunnu hyvältä idealta, koska a) en tunne tyttöä ollenkaan, b) tapahtuneesta on pitkä aika, c) asun niin pienellä paikkakunnalla, että tiedän että asia tulisi useiden tietoon ja kääntyisi täysin minun syykseni. Huono omatunto kuitenkin painaa, vaikka en ole syyllinen, enhän? Jos olisin tiennyt miehen olevan varattu, en todellakaan olisi tehnyt hänen kanssaan mitään. Haluaisin vain unohtaa tapahtuneen..

Kommentit (1)

Vierailija

Mitä mä yhtä galluppia katoin yhellä foorumilla, niin 95% ihmisistä tosiaan haluaisi tietää, jos heitä on petetty...

Mikset kertoisi anonyyminä? lähetät kirjeen tai teet jonkun anonyymin sähköpostin tätä varten. Et kerro nimeäsi tytölle, mut kerrot mahdollisimman tarkasti illan tapahtumat ja pojan tuntomerkit. Jos ei siitä usko tai tajua edes alkaa epäillä, niin oma on siinä tapauksessa ongelmansa. 

Ja jos tää homma on tapahtunut baarissa, niin eiköhän sulle jo olisi huono maine tullut jos olisi tullakseen. Voithan sä myös kirjeessä "esittää" olevasi vain joku silminnäkijä tai kuulija, etkä itse tyypin kanssa pettänyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat