vauvan yrittäminen!

Vierailija

Olisin kiinnostunut kuulemaan, kuinka kauan muut ovat yrittäneet lasta? Olemme mieheni kanssa vasta reilu 2 kuukautta. Mutta aina on tullut pettyminen, kun kuukautiset alkavatkin. Olen myös kuullut, jos yrittämällä yrittää ei lasta meinaa tulla. En sitten tiedä pitääkö paikkaansa.:D 

Kommentit (1)

m m
Seuraa 
Liittynyt13.6.2013

Meillä napsahti toisesta kierrosta sen jälkeen, kun olin lopettanut pillerit. Ajateltiin miehen kanssa tuolloin, että kiirettä ei ole mihinkään ja vauva saa tulla milloin tulee. Toki vähän laskeskelin, että milloin ovulaatio olisi, mutta ei sillä oikeastaan merkitystä ollut koska harrastimme seksiä kuitenkin suhteellisen usein. Jos kovasti stressaat asiasta, niin kyllä kroppa siihen reagoi, mutta tiedän että vaikeaa on olla ajattelemattakaan asiaa jos lasta kovasti toivoo :) Jos olette käyttäneet ehkäisynä pillereitä, niin on ihan normaalia että menee parikin kuukautta ennen kuin hormonitoiminta normalisoituu. Minä tulin yllättävän nopeasti raskaaksi ja olen nyt neljännellä kuulla :) Tsemppiä teille yritykseen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat