Sauli & Madde

Kommentit (14)

Vierailija

:) mutta eikös ollutkin hyvä?:)  hih ja sama olen nähnyt niin monta kertaa mutta aina siihen jää koukkuun.:)

Vierailija

Onks sun miehestä hauskaa ku tunnet Saulin? :D tai sun kavereista siellä? ku varmaan kuitenkin jonkinlainen "julkkis" Sauli sielläkin!

Vierailija

Kivoja kuvia :) Toi video on kuvattu Americana mall:ssa, joka on Glendalen kaupungissa. Grove taas on ihan eri ostoskekus, mutta kivoja molemmat :)

Vierailija

Joo bruschetta on niin hyvää ja yllättävän helppoa tehdä myös kotona.:) ja kiitos, tykkään itsekin aivan hurjasti laseista!!!

Vierailija

Niin ootte nätteinä olleet liikenteessä Saulin kanssa <3 

Noi bruschetat näyttää herkullisilta! Täältäpäin lienee turha etsiä ravintoloita, joissa noi näyttäis vähääkään noin tuoreilta mitä tuossa sun kuvassa. Pitää varmaan kokeilla tehdä noita kotona, josko onnistuis! 

Vierailija

Voi kiitos :) ja nuo bruschetat olivat kyllä ehdottomasti yhdet parhaista joita olen ikinä maistanut. Kotona onnistuu kyllä ihmeen helpolla, eli ehdottomasti kokeilemaan!!!

Vierailija

Näytätte kyllä niin jenkeiltä kun olla voi, mikä on hauskaa kun kuitenkin täältä lähtöisin :) Mut se on hauskaa vaan ja tää on kehu kuitenkaan turhaa suomalaisia dissaamatta! Mut niin hassu, että ootte kun kiiltokuvajenkkimies ja -nainen, mutta samalla ette :D -Elli

Vierailija

höh, mun aikaisempi kommentti ei tainnut tulla läpi :/ Mutta siis aaaww...mikä video! Onnenkyyneleet, ihan loistava! Ja kiitos jälleen menovinkistä - täytyy käydä The Grovessa :) Ja nam nam, bruschetta on suosikkejani. 

niin ja ps. Ihanan näköisiä olette Saulin kanssa näissä kuvissa :)

t. http://siveltimella.blogspot.com/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat