Veet EasyWax ja/och Veet Precision Wax & Care

Vierailija

Olen ollut mukana Buzzadorin Veet EasyWax ja/och Veet Precision Wax & Care -kampanjassa, jossa olen päässyt tutustumaan Veet –tuotteisiin.  Sain itselleni testattavaksi Veet EasyWax sähkökäyttöisen roll-on laitteen sekä Veet Precision Wax & Care täsmävaha ja hoitovoide setin.

Veet EasyWax on sähkökäyttöinen lämminvahausmenetelmä säärille, käsivarsille, kainaloille ja bikinirajoille. Vaha lämmitetään sähköisesti ja roll-on takaa helpon levityksen ja oikean vahamäärän. Pakettiin kuuluu ihokarvanpoistoliuskat ja jälkihoitopyyhkeitä – vahan ja lämmityslaitteen/roll-onin lisäksi. Vaha sisältää mehiläisvahaa, jonka ansioista se sopii kaikille ihotyypeille ja lupaa poistaa lyhyenkin, jopa 2-3 mm:n pituisen karvan.

Itse olen muka niin kiireinen, etten ennätä mitään vahoja lämmittämään, sillä vahan lämmittäminen paketin mukaan veisi 20min. Sopivan lämpimäksi vaha kuitenkin ennätti vasta 30 minuutissa. Kiva. Puoli tuntia odotella, että saa karvansa ajeltua?! Voi kuinka monesti olisin jo vanhanaikaisesti höylännyt.

No, itse vahaus hoituikin sitten vähän nopeammin ja lopputuloksena minulla olikin pidempään karvattomat sääret ja käsivarret. Rullailet vaan Roll-onilla vahan, asetat liuskan vahan päälle ja painelet sitä karvan kasvun suuntaisesti. Sitten otat ja riipaiset liuskan irti vastakarvaan vetäen. Ja ta-daa -  karvat on poissa.  

Mahdollinen iholle jäänyt vaha irtoaa ihosta hyvin noilla jälkihoitopyyhkeillä. Ne myös selvästi rauhoitti nyittyä ihoa.

Veet Precision Wax & Care:ssa yhdistyy täsmävaha ja hoitovoide. Tuote on tarkoitettu kasvojen ihokarvojen poistoon, kuten kulmakarvoihin, leukaan ja ylähuulelle. Vaha sisältää menteliöljyä ja on helppo levittää, hoitovoide sisältää aloe veraa ja rauhoittaa ihoa vahauksen jälkeen. Pakettiin kuului myös kangasliuskoja ja lasta.

Tämän vahan lämmitys hoitui nopeasti minuutissa ja kulmien vahaus on käyttökokemukseltaan hellävaraisempi, kuin miltä yksittäisten kulmakarvojen nyppiminen tuntuu. Minä nimittäin olen niitä, jotka nyppäsee karvan kulmasta ja odottaa minuutin, että saa taas toisen nyppästyä.

Buzzadorina pääsen mielenkiintoisiin kampanjoihin, joissa saan ilmaiseksi, tai pientä maksua vastaan tuotteita testattavaksi ja/tai ystäville jaettavaksi. Tuotteista annetaan oma rehellinen mielipide ja kerrotaan se myös eteenpäin.

www.buzzador.fi

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat