Hylätty(kö?)

Vierailija

Tänä viikonloppuna kaikki tapahtui jälleen. Olen ollut viisi henkisen tyttöporukan yhtenä  ns. jäsenenä kuusi vuotta. Meillä on minun mielestäni ollut hyvin vahvat välit keskenämme, mutta tänä viikonloppuna jäin jälleen kerran ulos illanistujista. Tätä on tapahtunut usein kun seuraavana päivänä aukaisen facebookin on sielä joko kuvia tai erilaisia tilapäivä hehkutuksia heidän juhlista. Tämä siis ei ollut ensimäinen kerta kun jäin ulos, tätä on tapahtunut jo ylä-asteella ja pikku hiljaa yhä enemmän ja enemän varsinkin siinä vaiheessa kun porukka alkoi olemaan täysi-ikäisiä.

Tällä viikolla he soittivat minua mukaan grillaamaan, mutta kettään ei kiinostanut se mitä minulle kuului vain kaikki keskustelut pyörivät heidän yhteisillä reissuissa. Tämä tilanne on hyvin vaikea koska paras ystäväni on tässä porukassa, samalla myös työkaverini, joka on valehdellut tekemisistään ja kiireistään tällä viikolla. Minulla ei ole mitään ideaa mitä teen tämän asian kanssa tai kuinka toimisin tilanteessa?Kaikki pienetkin kommentit ovat tällä hetkellä suuria..

Kommentit (2)

Vierailija

Heippa.

Puhumalla ainoastaan asiat selviävät. Sinun pitää kysyä ja kertoa täysin omien tunteidesi pohjalta ystäviltäsi tilannetta ja kertoa lähiajan tuntemuksiasi. Ei asioille tapahdu mitään, ellet todella aio kysyä niistä. Kenenkään ei tarvitse tuntea ulkopuollisuutta YSTÄVÄporukassa, koska millainen se ystäväporukka sitten olisi? 

Jos välinne tosiaan ovat/ ovat olleet läheisiä ja tiiviitä, voit selvittää helposti ongelmasi heidän kanssaan. Tosi ystävät ymmärtävät ja huomaavat käytöksensä muuttuneen. Joskus ihmisillä on aikoja jolloin jokin asia jää täysin epähuomioon ja keskittyy liikaa sen hetkiseen elämäntilanteeseen tai tiettyihin ihmisiin. 

Voit alottaa muutosten tekemisen kutsumalla ystäväsi luoksesi tai menemällä kahville, jossa kerrot tosiaan tuntemuksesi ja pahan olosi. Älä syytä, äläkä liikaa vaivu itsesääliin. Sano, että tahdot vanhat ihanat ajat takaisin, ja olet valmis tekemään sen eteen kaikkesi. :) 

Vierailija

Yhdyn edelliseen mielipiteeseen, eli kutsu kaveriporukkasi koolle ja tartu härkää rohkeasti sarvista. Sulla on oikeus kuulla syy miksi he ovat tehneet sulle noin ja suoraan puhumalla asiat tosiaan aina selviää. Tsemppiä! =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat