Kun ei pääse yli ihastuksesta

Vierailija

Ihastuin erääseen mieheen muutama vuosi sitten.Otin häneen yhteyttä s.postilla ja aluksi hän vaikutti kiinnostuneelta,mutta yhtäkkiä hän ilmoittikin,että on prempi jättää yhteydenpito siihen..No eipä siinä mitään,mutta olen hänet kuitenkin aina silloin tällöin nähnyt ja minua ihmetyttää miksi hän silti vilkuilee/katsoo minua kun hänet esim. kadulla näen,jos hänellä ei ole mitään tunteita minua kohtaan?Tiedän,ett on typerää haaveilla hänestä,mutta en saa van häntä mielestäni vaikka kuinka yritän :(.Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?Haluaisin ottaa häneen vielä yhteyttä ja kysyä,että onko hänellä edes ikinä ollut mitään tunteita minua kohtaan,mutta en tiedä viitsinkö...Neuvokaa minua miten saisin selville kiinnostaako häntä vai ei?

Kommentit (2)

Vierailija

Jos asia vaivaa kovasti sinua, niin on parempi selvittää se eikä vain jäädä hautomaan mielessään. Selvitä ensin, jos pystyt että onko hän varattu. Sitten pyydä vaikka kaverina leffaan tai kahville. Koeta sitten vaivihkaa selvittää mitä hän ajattelee. Jos vain yhtäkkiä kerrot että olet hulluna häneen niin mies luultavasti pelästyy. Kärsivällisyyttä ja tsemppiä!

Vierailija

Kiitos kommentsta lisää kommentteja asiaan olisi mukava kuulla :). Tosiaan varmasti olisi hyvä selvittää asiat tämän tyypin kanssa,koska haluan tietää onko hänellä ikinä ollutkaan minkäänlisia tunteita minua kohtaanmutta miten teen sen?FB:ssä hän ei hyväksynyt minua kaverksi vedoten siihen,ettei hän lisää kavereiksi sellaisia ihisiä joita hän ei tunne.Viestin lähetys siellä kyllä onnistuisi,mutta sitten taas mietin,että olisiko hänen kohtaaminen tämän jälkeen kiusallista,jos hän ei haluakkaan selvittää asioita/hänen vastaus on negatiivinen..Mitä teen?Tiedän,että en saa häntä mielestäni,jos en saa selvyyttä asioihin häneltä itseltään,mutta toisaalta häneen yhteyden ottaminen jännittää..Lisää vinkkejä kaivataan!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat