Ex kummittelee mielessä

Vierailija

Seurustelin 3 vuotta takaperin erään miehen kanssa. Vuoden seurustelun jälkeen hän jätti minut. Tämän jälkeen pyöritimme vuoden epämääräistä säätöä, lähinnä siis tavattiin viikonloppuisin baari-iltojen jälkeen kiihkeissä tunnelmissa.

Olisin ollut valmis jatkamaan seurustelua, mutta juttu ei edennyt siitä sitten mihinkään - ehkä siitäkin johtuen, että tapailin välissä myös muita. Jossain vaiheessa löysinkin super-ihanan miehen, jonka kanssa nyt asumme yhdessä toisella paikkakunnalla. Olemme seurustelleet noin vuoden, enkä tähän mennessä ole uhrannut ajatuksiani tälle suurelle ensirakkaudelle. Kaikki on mainiosti, kunnes...

Huomasin Facebookista, että exäni on alkanut seurustelemaan uuden tytyn kanssa. Jostain selittämättömästä syystä en saa ajatuksiani irti hänestä. Käyn stalkkailemassa heidän tekemisiään ja mietin, mitä tapahtuisi jos näkisin heidät jossain in real life. Mustasukkainen ja lievästi pakkomielteinen olo.

Miten saisin tämän exän pois mielestä? Mitä tekisit tilanteessani?

Kommentit (2)

Vierailija

Hei. Itseasiassa minulla on tällä hetkellä samanlainen tilanne menossa. Olen seurustellut yli 2,5 vuotta kihlattuni kanssa,mutta edelleen exä kiusaa mielessäni. Hämmennyn aina kun näen livenä jomman kumman. ( siis hän seurustelee uuden kanssa) sit alkaa vituttamaan ja alan haukkumaan heitä. Yksikseni. Exän tyttö ei pidä minusta ollenkaan. Ilmeestä ja eleistä olen sen huomannut. Mutta en oikein tiedä millä pystyisin unohtamaan hänet. Olen pistänyt välit poikki meidän yhteisten kavereittenkin kanssa, mutta on vaikea unohtaa. Varsinki kun näen hänet. Facebookista en pysty seuraamaan, koska hän on estänyt mut. Toki sit menen joskus mieheni profiililla salaa vaikka en saa siitä mitään irti. Joo et tällästä :)

Vierailija

Facebookissa teet niin että miehen päivitykset eivät näy sun etusivulla, ja yksinkertaisesti lopetat hänen stalkkaamisen. Ei se aiheuta sulle kuin pahaa mieltä!

Helpommin sanottu kun tehty, mutta olen itse joutunut tekemään samoin ja loppujen lopuksi se olikin aika helppoa! Välillä tuli hetkiä että teki mieli käydä katsomassa mitä sieltä ex-miehen fb sivulta löytyy, mutta silti pidin pintani, eikä minua enää yhtään kiinnosta mitä sieltä löytyy, menneen talven lumia.. ;)

Ajan kanssa se helpottaa! Positiivinen asenne päälle ja nyt alat panostamaan siihen parisuhteeseen missä nyt olet, älä haikaile exäsi perään, on ihan normaalia tuntea mustasukkaisuutta mutta anna tunteen olla ja mennä ajan kanssa ohi! Exäsi on jatkanut elämäänsä ilman sinua niin anna sinäkin tälle uudelle miehelle mahdollisuus, ja exä on aina exä syystä ;) Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat