Sunset Beach

Kommentit (4)

Vierailija

Aivan ihania kuvia ja oot ollut kyllä tosi kauniina liikenteessä!!! Harmi, ettei ehditty näkemään silloin kun olit Suomessa, mutta joku toinen kerta taas :) Meidän muutto Jenkkeihin häämöttää elokuun puolessa välissä ja rupeaa jo vähän jännittämään, kun tuntuu, että kaikki järjestelyt on ihan kesken...harmi, ettei tulla sille puolelle maata (vaikka Kalifornia ja Losi oli kyllä suht houkutteleva vaihtoehto ;)), vaan jäädään tosiaan itärannikolle koulun takia :)

- Kristiina

Vierailija

Joo kuulostaa tuo suomalainen allergiapolitiikka NIIN tutulle. Olen itse allerginen pähkinöille ja sellerille, joita tuntuu olevan ihan kaikessa vähintään "saattaa sisältää" -merkinnällä, ja lisäksi omenalle. Ja olen kasvissyöjä. Monessa ravintolassa on tullut vastaan sellainen asenne, että mene kotiisi syömään. Aika harvoin viitsin lähteä ulos syömään, tai otan sitten muiden seuraksi vain vihreän salaatin/kahvin/lasin viiniä. Monesti olen miettinyt, miten mahtaa asian laita olla Amerikassa (reissua sinne suunnalle ollaan tässä mietitty jo pidemmän aikaa), mutta postauksesi perusteella tilanne vaikuttaa paremmalta kuin täällä koto-Suomessa.

Ja by the way, ihania kuvia taasen!

- Tinttu

Vierailija

Ranskassa myos vahan nyrpistellaan nenaa jos pyytaa jotain outoa, mutta allergioden takia ollaan kylla valmiita joustamaan. Mutta eihan siella tosiaan kukaan ota loppuja mukaan kotiin vaan roskiin ne menee!

Hong Kongissa taas voi pyytaa muutoksia ruokaan mutta mistaan ei ikina voi olla varma, ne kun ei varmaan itsekaan tieda mita siihen lautaselle aina paatyy. Loput kylla pakataan aina oikein natisti mukaan hienoihin bokseihin ja pusseihin ja samoin syon usein lounaaksi edellisillan illallista joko omaa tai kamppisten annoksia. Taalla myos kaydaan usein ulkona syomassa, paivittain sanoisin, silla ulkona voi syoda valilla halvemmalla kun jos tekisi itse kotona ruokaa. Tosin nyt kaipaan kokkailua ja erityisesti leipomista! Kakut sun muut tulee aina Amerikasta/Australiasta tuoduista valmispakkauksista ja leipomon hyllylta. Leivoin kerran tosi helpon ranskalaisen suklaakakun ja kaikki oli "miksi sa itse vaannat kun sen voi hakea kaupasta!". 

ella b

Vierailija

Itselläni on keliakia, ja saan usein siitä nyrpistyksiä kun KEHTAANKIN pyytää gluteenitonta ruokaa! Tämä on mielestäni aivan uskomatonta, kuten myös se, miten gluteenitonta ruokaa ei edes monenkaan ravintolan listoilta löydy. Jokatapauksessa, asia on kuitenkin nyt parempi kuin mitä se on joskus ollut, joten kehitystä on (onneksi) jo havaittu :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat