Onko mies kiinnostunut - kannattaako ottaa yhteyttä?

Vierailija

Tapasin muutama viikko sitten miehen, jonka kanssa kolahti oikeastaan kaikki mikä voi vaan kolahtaa. Olen itse parikymppinen ja eronnut hetki sitten vakavasta suhteesta. Tämä suhde oli kuitenkin ollut kuollut jo lähemmäs vuoden, joten en ole siitä mitenkään erityisen rikki. Tämä mies on minua yli kymmenen vuotta vanhempi. 

Mutta tosiaan, tavattiin muutama viikko sitten, ja viihdyttiin toistemme seurassa. Kumpikin meistä toi heti ilmi, että ei etsi suhdetta eikä seksisuhdetta, vaan pikemminkin hyvää seuraa. Ekoilla "treffeillä" kuitenkin kävi niin, että mies pyysi mua jäämään yöksi. Vastasin kysymällä, voinko jäädä vaikkei tapahtuisi mitään, ja mies vastasi myöntävästi. Juteltiin kaikesta, ja koskaan ei oo ollut niin paljon sähköä ilmassa kenenkään kanssa! Jossakin vaiheessa kysyin mieheltä, mitä tämä miettii, ja vastauksen sijaan sain suudelman kaulaani. Ja se oli varmasti paras suudelma ikinä. Pikkuhiljaa alettiin suutelemaan ja lopulta yli neljän tunnin pohtimisen jälkeen päädyttiin rakastelemaan. Ja seksi oli t-a-i-v-a-a-l-l-i-s-t-a. Molempien mielestä.

Tuon jälkeen ollan nähty kerran pari viikossa, ja joka kerta olen jäänyt yöksi - aina miehen pyynnöstä. Mies sanoi tuon ensimmäisen yön jälkeen, että hänelle ei riitä seksisuhde kanssani, vaan haluaa enemmän. En vastanut oikeen mitään. 

Nähtiin viimeksi reilu viikko sitten. Olin yötä, ja aamulla lähdettiin yhtä matkaa töihin. Erkanemisvaiheessa sain kunnon suudelman julkisella paikalla, josta menin vähän hämilleni. Tuon jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään. Aiemmin pisin aika on ollut neljä päivää, ettei olla oltu yhteydessä, ja tuolloinkin lähinnä työvuorojen takia.

Oon vähän sekaisin - mies on vaikuttanut erittäin kiinnostuneelta ja meillä on ollut mahtavaa niin sängyssä kun muutenkin, ja nyt ei yhtäkkiä mitään. Viikko tuntuu loputtoman pitkältä ajalta, mutta onko se sitä? Otanko yhteyttä, vai odotanko vielä? Yleensä mies on ollut aktiivisempi osapuoli yhteydenottoihin ja tapaamisten ehdottamiseen, mutta viimeksi pidemmän tauon jälkeen minä otin yhteyttä. Tuolloin tosin mies ehdotti heti tapaamista.

Osaako joku miesten lukemisen jalon taidon? ;) Helpata saa, kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija

Hei! Olen 20 v sinkkumies ja kirjauduin tänne, että pystyisin keskustelemaan suhdeasioista. Toivottavasti naiskäyttäjät eivät tästä pahastu. :(

Itse miehenä sanoisin, että älä ajattele suhdettasi liian monimutkaisesti. Olettaisin, että mies on paljon yksinkertaisempi sukupuoli, joten hänellä saattaa esim. olla kiireitä tai hän pohtii suhdettasi. voit toki ihastuksesi kanssa keskustella pinnallisesti tästä asiasta. Myös asian, joka vaivaa jättäminen sivuun vähäksi aikaa esim keskittymällä elämän muihin asioihin on mulle ainakin hyvä keino.

Jos haluat vielä keskustella asiasta niin minut tavoittaa parhaiten lähettämällä sähköpostia (janne.93-@hotmail.com) tai lisäämällä kaveriksi facebookiissa ( Janne Lehtoranta, asuinpaikka Espoo). :D En nimittäin hirveän usein täällä käy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat