Mitä pitäis ajatella?

Vierailija

Tää on erittäin pitkä selitys, joten kiitos kaikille ketkä jaksaa lukee.

Tapasin tammikuun alussa yhen jätkän baarissa ja päädyttiin sitte sen, sen kaverin ja mun kaverin kanssa nelisteen jatkoille mun kaverin luo. Ei tehty siellä kuitenkaan mitää pussailua ihmeempää. Aamulla poika pyys mun numeron ja lisäs facebookissa kaveriks. Poika ei kolahtanu muhun aluks oikeen mitenkää, joten yllätyin ku se alko juttelee mulle lähes päivittäin facebookissa ja kysy et haluunko sen numeron. Sen kanssa oli ihan mukava jutella ja se on hyvännäkönen. Ainut huono puoli tos kaikessa oli se et se lähti sit seuraavalla viikolla inttiin, (nähtii viel ton baarireissun jälkee kerran sen jälkeen ennenku se lähti inttii. käytii kahvilla ja ajelemassa ja se vei mut ihan kotiovelle asti)  joten ajattelin et se meni sitte siinä. Turha lähtee tutustuu ihmiseen tollasista lähtökohdista, varsinki ku se poika on aika ujo tapaus sillon ku kaksisteen ollaan oltu.

No jatkettiin kuitenki jutusteluu facebookissa koko sen kahen viikon ajan ku se oli kiinni siellä ja se ilmotti oikee tarkat ajat et millon se pääsee lomille. En jotenki jaksanu liikaa kuitenkaa toivoo, koska mulla ei oo inttipojista kauheen hyvii kokemuksii :D No, kaikeks yllätykseks se laitto heti ekan vapaan viikonlopun lauantaina mulle viestii et haluisinko nähä, et ei sillä oo mitää menoo koko päivänä. Mentii sitte kahville ja sen jälkee parille ja juteltii kaikkee mahollista maan ja taivaan väliltä. Se oli edelleen aika ujo, mut huomas kuitenki et se viihty. Ku oltii pari tuntii jutusteltu se ehdotti et haluisinko tulla vielä käymään sen luona. Aattelin et no mikäs siinä, ei mulla siinä vaiheessa itellänikää ollu mitää sen vakavampii tarkotusperii sitä kohtaan. Katottiin leffaa ja sit mentii nukkumaan, eikä se yrittäny ees mitää sillo yöllä, pussailtiin vaa. Aamulla kiehnättiin toisissamme ja sit se meno alko mennä vähä semmoseks et se lähti hakee kortsuu…Mut yhtäkkii se oli jotenki tosi epävarma ja se homma tyssäs siihen ja se vaa kurottautu halaamaan mua. Lopulta maattiin kuuteen asti illalla vaan siellä sen sängyssä ihan kiinni toisissamme ja jotai söpöiltii. Välillä käytii syömässä ja sen isäki tuli käymään siinä tarjoomas meille ruokaa :D

Seuraavan kerran nähtii noin kuukautta myöhemmin (mut siinä välissäki juteltiin lähes päivittäin aina jotai pientä) ku tarviin sen apuu ku olin juonu vähä liikaa baarissa. Se oli vasta vähän aikaa menny ite sen kavereiden kaa baariin mut se oli valmis lähtee sieltä samantien pois ja se tuli mun kaa sit taksilla meille. Aamulla se vaa pussas ja halas mua oikee tiukasti ja sano et sen pitää lähtee mut nähää taas. Eikä taaskaan yrittäny mitää. Sitte meni pari viikkoo ja nähtii yhen baari-illan päätteeks (sen alotteesta) ku menin moikkaa sitä yhen baarin eteen ja ku mulla ei enää ollu rahaa mennä sinne baarii nii se oli valmis lähtemään sieltä pois ja tulemaan meille. Ei oltu kovin kännissä kumpikaa sinä iltana mut ku oltii taksissa nii samantien alettii vaa pussailee ja halailee siel ihan hirveesti. Ja sama jatku mun luona, mut ei sit päädytty sen pidemmälle :D Aamulla se meinas mennä kyl siihen suuntaan ku maattiin vaa pitkälle iltapäivään mun sängyssä eikä sillä tuntunu olevan kiire mihinkää, mut sit mun piti häätää se ku meille tuli vieraita.

Seuraavan näkemisen välillä oli taas kuukaus taukoo ja meijän yhteydenpitoki harveni aikalailla. Olin aika varma et se ei ois kiinnostunu ja et se ois vaan pillun perässä, joten aattelin olla luomatta liikoja odotuksii. Meijän viesteissä kuitenki pysy kaikki sellaset vinkkaavat hyvän yön toivoukset. Sit yhtäkkii ku se oli pääsemässä vähän pidemmille lomille nii se ehdotti jo monta päivää etukäteen (mikä ei oo yleensä ollu sen tapasta) et pitäis nähä joku päivä ja sit lyötiin se päivä lukkoon. No sit nähtiin sillon sovittuna päivänä. Menin sen luo kattoo leffaa ja syömään (eli oltii siis ihan selvin päin molemmat). Olin sen kainalossa koko sen leffan kattomisen ajan ja sit mentii nukkumaan. JA…se oli samantien mun housuissa kiinni :D:D Mut mulla oli sillo menkat nii en halunnu sit et se etenis mitenkää, mut muuten oltas kyl ihan varmasti pantu, koska oisin myös halunnu. Mut se otti sen ihan hyvin ja käytiin normaalisti nukkuu. Se nukku ihan kiinni mussa koko yön ja aamullaki vaik meil molemmilla oli aika kiire pitkitettii sitä lähtöö viel sängyssä makoilemalla :D Sit käytii nopeesti sen ja sen isän kanssa syömässä ja sitä poikaa ei näyttäny mitenkää haittaavan se et se toi ”säädön” sen isän eteen ja meillä oli muutenki iha hauskaa porukalla.

Tän jälkee seuraavat kaks kuukautta (eli huhtikuun alusta toukokuun loppuun) onki menny vähä sillei et oon alkanu kallistuu sen puoleen et mun pitäis unohtaa koko jätkä, koska tää juttu ei oo edenny oikee mitenkää ja ei oikee olla juteltu nii usein. Yritettii toukouun alussa aika monesti nähä, et oikeestaan molemmat ehdotteli aika tasapuolisesti niitä näkemisii mut meillä meni aina aikataulut jotenki ristii nii se sit jäi. Mut huomaan et oon  ihastunu siihen ihan kunnolla ku se on sellanen ihana ujo mut kuitenki nii hellä ja huolehtivainen. Sen kanssa on aina tosi luontevaa olla ja se meijän fyysinen vetovoima (siis myös selvin päin) on tuntunu ihan ainutlaatuselta alusta asti.

Viime viikolla se sit yllättiki mut ihan täysin ja alko puhuu mulle taas ihan hirveesti ja halus kuulla mun kuulumiset ja mainosti sitä kuinka vähän sillä on inttii jäljellä. Tuli ihan alkuajat mieleen. Sain tosta jotenki toivoo, vaik tiiän et toi on aika säälittävää….Mut oon jo pitkään ajatellu nii et jos tää juttu on näin heikoissa kantimissa pysyny jo monta kuukautta nii ehkä se vielä muutaman viikon kestäis ja kattoo sit mitä tästä tulee ku se pääsee intistä. Tyhmää, tiedän.

Mutta….en tiiä meninkö nyt ite mokaa kaiken ku menin päättärilauantaina laittaa sille viestii sillon yöllä et haluisko se taas tulla meille, tuli vaa oikeesti nii hirvee ikävä sitä :D Vaik tiiän et ois ollu fiksumpaa sen ite antaa tehä alote. Mut sit se sano et joo voi se tulla. Ja tää nyt mua hämmentääki ku oisin olettanu et se vastais kieltävästi…Matkaa sieltä sen illanvietto paikasta meille oli kuitenki yli 50 kilsaa mut sieltä se sit lähti tulee bussilla ja sit mentii taksilla vielä meille. Juteltii tosi paljon sen taksimatkan aikana kaikkee ja sit ennenku käytii nukkumaan nii pussailtii. (Tässä välissä voisin muute sanoo et olin tässä vaiheessa sillä mielellä et nyt ku kerran sain sen viel meille nii vois nyt vihdoin ja viimein panna ja sit ihan sama vaik ei nähtäiskää. Ainaki ois selvinny reilusti se et onkse vaa pillun perässä vai haluisko se oikeesti jotai vakavampaaki sit ku se pääsee intistä). Mut ei….aamulla kyl söpöiltii taas kaikkee ja sit sen käsi kyl meni mun housuihin mut sit sitä kai alko ujostuttaa tai jotai ja se vaa lopetti kesken kaiken??? Hämmennyin tosta nii paljo et en osannu oikee tehä mitää tos tilanteessa L Muutenki jäi tosi oudot fiilikset tosta sen näkemisestä..et tuntu et joku nyt mättäs. Tai en tiiä olikse vaa siitä ku ei oltu nähty nii pitkään aikaan. Kysymys kuuluuki, mitä se oikee haluu musta? Vai eikse itekkää oikee tiiä?? Mua alko nii paljo ahdistaa toi et kysyin siltä viel samana iltana et mikä tää meijän juttu sen mielestä oikee on, et en haluu ahdistaa sitä mitenkää mut haluun kuitenki et se miettis asiaa.Ei olla kertaakaa tän viiden kuukauden aikana puhuttu asiasta nii mun mielestä oli jo enemmänki ku korkee aika kysyy. Se vastas vaa et jaa-a ja et se menee nukkuu, vaik sen ei oo tarkotus vältellä tota kysymystä mitenkää. Ja nyt on menny pari päivää eikä se oo vastannu mitää sen enempää.

En uskalla uskoo et tää kääntyy enää mitenkää hyväks, koska sit vaan pettyisin liikaa. Toivon et se ihan tosissaan nyt ajan kanssa miettii siellä tota mun kysymystä ja vastaa ees JOTAIN oli se totta tai ei. Koska onhan se nyt selkeesti viel sellanen pojankloppi ettei siltä välttämättä mitää kovin kypsää vastausta saa mut sit se vasta pelkuri onki jos se jättää kokonaan vastaamatta. Lisäsin viel varovasti tänää tohon ekaan kysymykseen etten odota et se välttämättä osais vastata tohon mun kysymykseen mitää koska en itekkää tiiä vielä mikä tää juttu on mut et toivosin et se ees miettii sitä koska kyllä mullaki joku mielipide tästä on.

Ja jos viel omaa käytöstäni täs analysoin nii tiiän etten oo kovin fiksusti itekkää toiminu ku oon kännipäissäni sille näkemistä ehdotellu, ja se vähän kaduttaaki…vaik no oon totta kai muutenki siis tapaamista ehdottanu mut eihän se musta kovin hyvää kuvaa varmasti anna jos kännissä ehdottelen jotain…et on tässä itekki vielä aika paljo kasvettavaa ja tapojen muuttamista. En vaa millää haluis hyväksyy sitä etten pääsis tutustuu siihen kunnolla ku se on ihan tosissaan ollu kiinnostunu mun asioista, miks se näkis sen vaivan vai esittääks se vaan? Arvostan tavallaa sellasiiki miehii jotka näyttää selvästi sen ettei oo millää vakavalla asialla liikenteessä, koska sit ei ainakaa tuu mitää väärinkäsityksii ja sillon ne kyllä yleensä saa matkaansa just yhtä kevytkenkäsen tai samaa asiaa sillä hetkellä haluavan naisen :D

Ja nii tosiaan ite oon kohta 20 ja tää jätkä täytti joku aika sitte 20.

Saa heittää vapaavasti mielipiteitä, kaikki palaute on enemmänki ku tervetullutta!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat