seksisuhde

Vierailija

olen 17vuotias tyttö, ja elän seksisuhteessa. Saan aivan mahtavaa seksiä reilu parikymppiseltä työkaveriltani. tapasimme muutama kuukausi sitten töissä ja olemme nyt monesti sekstailleet. olen melkeimpä rakastunut tähän kyseiseen mieheen ja hän tietää sen. hän ei kuitenkaan ole vielä valmis seurustelemaan, mutta haluaa minulta seksiä, niinkuin minäkin häneltä. haluaisin vain tämän miehen kanssa jotain vakavampaa. onko kellään ollut samanlaista tilannetta? ja kauan olette joutuneet odottamaan miehen valmiutta seurusteluun?

Kommentit (1)

Vierailija

Mitä ite olen sivusta seurannut tälläisiä tilanteita, niin aika harvoin ne johtavat seurusteluun... ainakaan sen seksikumppanin kanssa. Yleensä koko homma päätyy siihen, kun toinen tapaa jonkun kiinnostavamman ja pistää seksisuhteen poikki alkaakseen suhteeseen sen toisen kanssa. Ja parhaillaan pyöritetäänkin useampaa naista yhtä aikaa seksin muodossa kunnes löytyy joku jonka kanssa voisi seurustella... 

Ehkäpä sun kannattaisi miettiä tota koko hommaa vielä, jos itse olet rakastunut, mutta mies ei ole valmis suhteeseen. Monesti tuo "en ole valmis"/"en halua nyt mitään"-on vaan tekosyy sille, että et ole hänestä vaimomatskua, mutta sua on kiva panna. Kysy huviksesi vaikka mieheltä syytä, miksei hän voisi olla kanssasi virallisesti. Mainitse vielä vaikka, että ei teidän sinun puolestasi ole pakko julistaa suhdetta ulkopuolisille heti, mutta että tietäisi sentään itse, että vakavissaan ollaan.  Jos silti epäröi tai ei osaa sanoa syitä, miksei halua nyt sitoutua niin kannattanee jättää koko homma, ellet halua satuttaa itseäsi. Jos hän haluaisi oikeasti seurustella kanssasi, niin kyllä hän sen sanoisi ja olisi valmis uhraamaan "vapautensa". 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat