Baarisäädön itselleen saaminen

Vierailija

Onkohan minulla mitään mahdollisuuksia mieheen, jonka kanssa vietin kiihkeän baari-illan ? Toiminta oli tällöin aika fyysistä, lähes kaikenlaista muuta paitsi itse seksiä. Olemme tavanneet sattumalta kerran tämän jälkeen, ja tuli itse juttelemaan kanssani. Oli kiinnostunut asioistani ja katsoi kiinteästi silmiin ja muutenkin oli hymyileväinen. Ei suorasanaisesti tehnyt mitään iskuehdotuksia, mutta pariin otteeseen tanssimassa kaappasi minua vyötäisiltä kiinni, en tiedä, miten tämän tulkitsisi.... ?  Tiedän hänestä suhteellisen paljon asioita, kaverini pyöriessä samoissa piireissä aina viikonloppuisin. Eli ei ole mikään tuiki tuntematon jäbä.

Olenkin nyt miettinyt onko mitään mahdollisuuksia häneen, en millään haluaisi mennä ottamaan yhteyttä suin päin, jos ei olekaan kiinnostunut, häpeäisin itseäni lopun elämääni :/ Tietenkään kukaan ei voi tietää mitä toisen päässä liikkuu, mutta mielipiteitä tai omia kokemuskia olisin kiitollisena ottamassa vastaan :)

Kommentit (2)

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

Sun viestis on jo todella vanha ja oot edenny varmasti asiassas mut haluun nyt silti sanoo tähän oman mielipiteeni: Harvemmin yhden illan jutuista kehkeytyy ikinä mitään kauhean vakavaa. Jos kuitenkin pidät tästä miehestä ja haluaisit viettää hänen kanssaan enemmän aikaan niin yritä vaan! Jos teillä on paljon yhteisiä kavereita, pyöri mahdollisimman paljon samoissa porukoissa jossa pääsisitte "luonnollisesti" juttelemaan. Yhden illan baarisäädölle ei kannata heti laittelemaan jotain viestiä, haluaako hän lähteä kahville tai jotain, mun mielestä se vain säikyttäisi miehen. Tutustu pikkuhiljaa mieheen, uskoisin että baarisäädön kanssa kannattaa ottaa hitaasti. On kuitenkin todennäköistä että hän juttelee mukavia ja tanssii muittenkin naisten kuin sinun kanssa. Mutta SÄ voit tehdä eron siihen ja todistaa että oot tutustumisen arvoinen huippunainen!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat