Pulassa ja pahasti

Vierailija

Kirjotin joskus aikasemmin täällä että olen ihastunut aviomieheni kaveriin. Nyt olimme yhteisellä reissulla koko viikonlopun ja aamuyöstä tuli oltua jo jonkinlaisessa hiprakassa ja päädyimme tämän mieheni kaverin kanssa suutelemaan. Hän tykkää minusta ja minä hänestä. Kuitenkin minulla on lapsi mieheni kanssa ja olemme tosiaan naimissa, mutta mua kaduttaa ihan älyttömästi että olen mennyt naimisiin näin nuorena (olen reilu parikymppinen). Ja lapsenkin takia eroominen on hankalaa.

Juteltiin myös miehen kaverin kanssa ettei me mitenkään voitaisi alkaa seurustelemaan kun hän ei halua menettää kavereitaan, mikä on ymmärrettävää. Kuitenkin hän pitää minusta kovasti ja meillä on ollut säpinää vuosia.... Ehkä viime uudesta vuodesta asti enemmän.

En silti tiedä mitä teen? Jatkanko vaan normaalisti ja päädyn ehkä taas myöhemmin pettämään miestäni kyseisen ihmisen kanssa? En pysty saamaan tätä ihmistä pois mun mielestä ja unohtamaan tätä kaikkea. Kaikenlisäksi tää mieheni kaveri on älyttömän hyvännäköinen ja mieheni taas ei kovinkaan kaksinen, että seksin aikanakin ajattelen vain tätä kaveria... Olen ehkä hirveä ämmä, mut en mahda tunteilleni yhtään mitään.

Miks helvetissä on niin vaikea tietää mitä elämältään haluaa?

Kommentit (1)

Vierailija

Tollasissa tapauksissa voit menettää ihan kaiken! Miehesi, miehesi kaverin sekä koko kaveripiirin. En usko että miehesi kaveri haluaa menettää koko kaveripiiriiän sun takia vaikka kuinka haluisi sun kanssa jotain. Veikkaanpa että kaverille riittäisi sun kanssa pari yhden illan juttua, ja tätä harkitsisin itekkin tossa tilanteessa, sillä voi olla jos kerrat menet sitä panemaan niin et enään haluakkaan mitään kyseisen ihmisen kanssa. Varokaa vaan ettette jää kiinni. Itse olen aikoinaan ihastunut mieheni kaveriin ja kerran bileissä panin sitä ja sen jälkeen ei kyllä enään halunnut kuin ystävyyttä kyseisen kaverin kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat