Miten saan kauniit hiukset? (:

Vierailija

Neuvoja siis kaipaan (: Syön joitain ravintolisiä (myös biotiini) ja terveellisesti näin yleisesti ottaen. Tämä on vaikuttanut lähinnä hiusten paksuuteen mutta hiukset tuntuvat karheilta ja takkuuntuvat helposti. Onko teillä suosikkituotteita tai muita vinkkejä?

Osaisiko joku myös sanoa millä tavoin hiukset kannattaisi leikata että tulos näyttäisi mahdollisimman tuuhealta? Unelmahiukseni myös kihartuisivat latvoista hieman...Kihartimella tietysti saan mutta kun hiukseni ovat todella paksut ja yhtä pitkät niin kiharat ja laineet suoristuvat nopeasti...

Kommentit (2)

Vierailija

mä ainaki vaan kampaan mun hiukset sellasel hassul harjal en tiiä miks sitä oikee kutsutaa mut ostin sen glitteristä ja se ei aiheuta mulle mitää karheit hiuksii ja ei myöskää kakshaarasii yms ja tosi hellästi myös lähtee takku hiuksista ja sitte aina ku meen nukkumaa mä pistän ponnarii korkealle ja letitän mun hiukset samaa aikaa ne kasvaa ja myös vähäsen kiharhuu alhaalta vaikka mulla onkin luonnostaan sellaset beache hiukset :D ja toi letittäminen on auttanu myös mun siskoa kasvattamaan iha sika paljo hiukset!! :) toivottavast sait selvää jotenkuten.. :D 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat