Kaverikupla!

Vierailija

Ongelmani on siis seuraavanlainen: Tapasin joulun tienoilla todella mukavan miehen ja juttu luisti alusta alkaen ja flirttailua ja kiusoittelua oli puolin ja toisin. Tiesin kuitenkin jo silloin, että kysessä on pelimies, joten pidin etäisyyteni mieheen. Nyt mies on kuitenkin muuttamassa samalle paikkakunnalle (ei minun takiani, luojan kiitos :D) ja onkin laitellut ahkerasti viestejä ja tekstiviestejä. Alunperin tarkoitukseni oli vain kiusoitella takaisin ja myönnettäköön, vähän pelailla pelimiehen kanssa. Nyt kuitenkin mies on ollut niin aktiivinen yhteyden otoissaan, että kaverini ovat alkaneet epäillä hänen oikeasti olevan kiinnostunut. Olen yhden kerran tämän miehen kanssa pussaillut ja voin sanoa, että pidän häntä todella hyvänä kaverina, mutten usko tuntevani häntä kohtaan mitään romanttista. Hän on se tyyppi, jonka kanssa on kiva flirttailla ja jutella, mutta ei itse ikinä voisi kuvitella asioiden johtavan mihinkään. 

Haluaisin siis jämähdyttää tämän miehen kaverikuplaan: eli siis tehdä selväksi hienovaraisesti, että en etsi mitään suhdetta, mutta haluan olla hänen kaverinsa. Meillä on mielestäni hyvä kaverisuhde, mutta jos (ja kyseessä on hyvin epävarma jos, sillä en itse kuitenkaan usko, että mies olisi etsimässä mitään muuta kuin petiseuraa..) mies haluaa jotain enemmän, en kuitenkaan halua, että hän joutuu pettymään..

Miten siis saan miehen jämähtämään kaverikuplaan ilman, että pilaan hauskaa, flirttailevaa ystävyyttä? :D

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat