Takaisin Losissa

Kommentit (2)

Vierailija

Hei oletko kokeillut tehdä vaihtoa jo Euroopan puolella ja lentää sieltä suoraan LAX:iin? Itselleni olen kokenut paljon helpommaksi noin. Ensin lyhyt lento Helsingistä johonkin Keski-Euroopaan suureen kaupunkiin (Frankfurt, Pariisi, Lontoo, tms) ja sen jälkeen voikin rentoutua (nukkua) koko pitkän matkan Los Angelesiin. Myös koneen vaihto saattaa olla eurooppalaisella kentällä nopeampaa kuin New Yorkin kentällä.

Arvostan toki suomalaista Finnairia, mutta itse en enää lennä Finskillä, koska muilla lentoyhtiöillä tuntuu olevan mm. enemmän jalkatilaa (ja tilaa muutenkin), maukkaampaa ruokaa, parempi valikoima viihdekeskuksessa sekä usein ystävällisempi palvelukin. Yksi kaikkien aikojen lempparilentoyhtiöni mantereen välisille lennoille on Cathay Pacific, joka tosin lentää tuolla Aasian mantereen puolella, mutta 2. suosikkini Turkish Airlines näyttää lentävän myös Helsinki-Istanbul-Los Angeles -reittiä. Turkish Airlinesin palvelu on laadukasta ja sehän valittiin viime vuonna Euroopan parhaaksi lentoyhtöksikin.

Vierailija

Heiii, joo aina ennen olen lentänyt joko Lontoon tai Saksan kautta. Itseäni taas ahdistaa se 11-12 tuntia yhtä menoa koneessa, niin siksi kokeilin ensimmäistä kertaa tätä vaihtoehtoa. Suomeen lentäessä toimi kyllä tosi hyvin! Ja minusta oli ihana tietää että koneesta pääsisi ulos aina alle 10 tunnin. Heh koskaan tuo lento ei kyllä mukavaa ole, mutta olen kyllä samaa mieltä tuosta tarjoiluista muissa yhtiöissä. Tuntui että ruokaa sai paljon enemmän :)

Tuo Turkish airline on aivan uusi minulle, ehkä täytyy joskus uskaltautua! Kiitos vinkistä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat