Tekeekö teidän poikaystävät mitään teidän eteen, yllättää joskus tms?

Vierailija

Mä teen poikaystävälle eväät töihin, teen sille kotona ruokaa, ostan sille joskus jotain yllätysjyttuja (esim. nyt tilasin sille pari vaatetta), keitän kahvia, siivoon välillä jotain sen jälkiä, pesen välillä sen pyykkiä, huolehdin että se muistaa mennä sovittuihin tapaamisiin ajoissa, muistaa otttaa puhelimen, lompakon, avaimet yms kun lähtee kotoolta.
Pitäiskö mun lopettaa tää tällanen?
Tuntuu välil että poikaystävä ei tee mitään mun eteen. Se ei ikinä yllätä mua, ei suostu laittaa ruokaa koska ei kuulemma osaa (vaikka kyllä se jotain munakasta yms osaa tehdä ja ei suostu edes YHDESSÄ mun kanssa tekee..). Ainut asia mitä se tekee, on mun kuljettaminen/hakeminen paikasta toiseen. Mulla ei itellä ole autoa käytössä joten poikaystävä on joskus hakenut mut töistä tai vienyt sinne.
Ainiin, yllättihän se mut kerran..soitin sen hakee mut töistä ja se toi mulle samalla suklaapatukan. Mut tostaki on aikaa jo melkein vuosi.
Huoooh:( Ja tiedän kyl et poikaystävä rakastaa mua, mut vähä tympäsee ku tuntuu et se ei tee mun eteen enää mitään, mut kuitenki sit pelkää et se menettää mut :D

Kommentit (4)

Vierailija

Juu vähä sama tunne.. En oo mikää materialisti, mutta edes joskus ois kiva jos viittis ees jotenki pienesti yllättää.. Vaik yks kukka ojasta joskus :D

Vierailija

ohho..  ihan kuin olisin lukenut tarinaa omasta suhteestani. Tämä kuullostaa huvittavalta mutta viimeksi kun minun poikaystäväni toi minulle jotain (mikä oli noin 6kk sitten) oli KYNÄ. tuntui kun olisin ollut Joey Tribbianin (frendeistä) tyttöystävä.

Vierailija

kuulostaa, että olisit enemmän pojan äiti kun tyttöystävä! Ei sunkaan kaikesta tarttee huolehtia toisen puolesta :) sinuna lopettaisin hetkeksi tollasen paapomisen, niin ehkä poikaystäväsikin huomaisi pistää arvoa esim. ruuanlaitolle ja muulle. Tietysti kannattaa myös puhua miehen kanssa asiasta.

Asutteko yhdessä? Jos asutte  ni sillonhan on luonnollista, että toinen pesee molempien pyykkiä/laittaa molemmille ruuan, mutta kotityöt kannattaa alusta asti jakaa puoliksi niin ei toinen pääse tottumaan siihen, ettei tartte tehä mitään.

Vierailija

Täällä kanssa ilmoittautuu yksi, josta tuntuu niinku pätkän omaa elämää ois lukenu :D Tuntuu että koko suhde riippuu mun tekemisistä, vasta mies (humalassa tosin) sanoi meidän riidellessä hänen jokaviikkoisesta juopottelusta, että hän juo koska minä mukamas häntä siihen kehotan enkä keksi mitään muutakaan tekemistä. Eikai se nyt minusta yksin riipu.. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat