Entisen miehen pauloissa..

Vierailija

Seurustelin tämän miehen, sanotaan nyt vaikka Jussin, kanssa toissa kesänä. Jussi oli vielä armeijassa. Olin kaikki viikot yksin, jolloin tutustuin toiseen mieheen, Miroon. Miro oli mukava ja hänelle pystyin puhumaan asioita kun Jussi oli poissa. Rakastin Jussia, mutta Miro oli aina täällä. Niin suhteeni Jussin kanssa päättyi ja päädyin yhteen Miron kanssa. En koskaan lakannut rakastamasta Jussia, eikä hänkään minua. Niin minun kuin Jussinkin tuli tehtyä tyhmyyksiä mustat sukat jalassa, aloitettuani suhteen Miron kanssa.

Nyt, kaksi vuotta myöhemmin, seurustelen yhä Miron kanssa. Olen törmännyt Jussiin yhä useammin, etenkin kun lähden tyttöjen kanssa viettämään iltaa. En voi olla huomaamatta, kuinka Jussi edelleen saa minulta jalat alta, ja mikä kemia välillämme on. Elämä Miron kanssa on käynyt tylsäksi ja olen epäillyt, että valitsin väärin. Ei kai olisi muuten mahdollista näin suuret tunteet Jussia kohtaan?

Huomenna olen taas lähdössä tyttöjen kanssa ulos. Jussi on tietoinen asiasta, olemme olleet yhteyksissä jonkun verran. Jussi tarjoaa minulle yöpaikkaa luotaan, koska asun niin kaukana keskustasta. Mieleni tekisi todella paljon mennä, mutten tiedä mitä teen. Rakastan Miroa, olemmehan olleet jo pian 2 vuotta yhdessä. Mutta jotenkin tuntuu.. että rakastaisin Jussiakin. En tiedä onko tämä ihastusta vai koenko syyllisyyttä Jussin jättämisestä. Tiedän vain, että nykyinen päiväunieni kohde ei todellakaan ole Miro.. Tiedän, että pynttäydyn huomista iltaa varten vain koska tulen näkemään Jussin.

Auttakaa ja kertokaa olenko tekemässä suuren virheen! Tämä kuulostaa monimutkaiselta ja niinhän tämä onkin. Haluaisin jotenkin saada ajatukseni selkeämmäksi ja siksi pyydän teiltä ulkopuolista näkökantaa asiaan :)

Kommentit (4)

Vierailija

Teet väärin jos menet eksäsi luo yöksi. Ehkä valinta tuntuu väärältä tällä hetkellä vain siksi, että suhteesi Miroon on kohdannut arjen ja nyt pitäisi alkaa rakentamaan sitä oikeaa parisuhdetta ihastumisen jälkeen. Jussi taas tuntuu uudelta ja jännittävältä, mutta jos jätät miehen joka kerta alkuhuuman jälkeen niin ei suhteesi tule kenenkään kanssa kestämään pidemmän päälle. Alkuhuuma häviää aina, usko pois.

Vierailija

Samaa mieltä edellisen kirjottajan kanssa!! Ootte kuitenkin tän Miron kanssa ollut kauan yhessä, ja sehän on selvää, että alkuhuuma katoaa, ja arki alkaa. Niin käy kaikissa parisuhteissa jossain vaiheessa. Eikä sen tartte olla mitään huono asia. Mieti asioita vaikka siltä kannalta, että miks sä alunperinkin erosit Jussista? Oliko syy muka ainostaan se, että se sattu oleen intissä, ja tää Miro oli läsnä? Mun on vaikeeta kuvitella sellasta. Ymmärrän toki, että kun toinen on intissä, niin ikävä on kova, ja sitä yrittää jollain tavalla korvata, mutta.. Mun mielestä teet väärin, jos meet Jussin luokse yöks, ja jos ajattelet nyt, että ehkä Jussi sittenkin on se oikea.. Entäs sitten, kun Jussin kanssa alkuhuuma katoaa? Mitäs sitten käy?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat