Miehen kehuminen

Vierailija

Joudun vähän väliä kehumaan mieheni peniksen kokoa, vaikka se ei minusta niin iso olekkaan, kuitenki mieheni saa tästä lisää itseluottamusta minkä takia olen jatkanut kehumista. Onko kovinkin yleistä kehua miehen peniksen kokoa ja seksitaitoja vaikka niissä ei oikeasti olisi mitään kehuttavaa? Olemme seurustelleet kohta 4kk.

Kommentit (6)

Vierailija

Ainakin minä kehun mieheni peniksen kokoa ja muutenkin taitoja, koska tiedän että hän pitää siitä. Muista kuitenkin, että jos seksi ei sinusta ole tyydyttävää ei kannata pelkästään kehua. Hienovaraisia kehitysehdotuksia tyyliin "tykkään tosi paljon kun teet näinjanäin" kannattaa heitellä :)

Vierailija

On hyvä kehua molempien osapuolten toisiaan, se lisää itseluottamusta. Mutta jos ei mitään kehumis aihetta ole, eli valehtelet miehelle kehuessasi, niin ei se järkevää ole. Älä nyt missään nimessä sano hänelle, että ei sulle nyt mikään erikoinen penis ole tai vastaavaa, kyllä sitä penistä voi kehua, mutta jos itse seksissä olisi parantamisen varaa, niin siitä kannattaa puhua ja tehdä parannusehdotuksia. Jos ei ole seksiin tyytyväinen ja valehtelee että on, mies luulee, että kaikki on hyvin ja jatketaan vaan samaan malliin. Muista kuitenkin esittää kritiikki positiivisesti! Älä sano liian suoraan huonoja asioita vaan kerro mistä tykkäisit

Vierailija

Kiitos vinkeistä. Koon kehuminenhan lisää lähinnä mieheni itsetuntoa, joskin se tuntuu minusta hieman hassulta kun en asiaa ymmärrä. Olen miettinyt mitä pitäisi tehdä, välillä tuntuu että hieman isompi tuntuisi paremmalta. Olen antanut vinkkejä ja kertonut tykkäämistäni asioista makuuhuoneessa, mutta miehelläni tuntuu olevan lyhyt muisti koska seuraavalla kerralla hän ei muista tai osaa mitään edellisestä kerrasta. Joskus heikkona hetkenä on käynyt mielessä ostaa hieman isompi lelu itselle salaa tai jopa käydä kokeilemassa jotain isompaa miestä. Sille tielle en ole kuitenkaan lähtenyt, vielä ainakaan.

Vierailija

Mä sanon aina, että sulla on isompi kuin kellään muulla kenen kanssa mä olen ollut. Silti poikkiksella aina sen jälkeen larpsahtaa:(

Vierailija

Olen tullut tulokseen etten hylkää hyvää suhdetta huonon/keskiverto seksin takia. olen ajatellut lähestyä ystävääni, joka ilmaisi kiinnostuksensa melko selkeästi ollessani sinkkuna vielä. Hänellä on, ihan vaatteet päällä painaumasta päätellen, yli 20cm penis ja olisi edelleen kiinnostunut minusta. Poikakaverini on välillä viikonloput matkoilla joten en näe syytä miksi ei. Kukapa ei haluaisi kokea ihanaa seksiä isolla peniksellä, tiedä vaikka siihen jäisi koukkuun.

Vierailija

Kyllähän se niin on että isomman peniksen kanssa seksi on parempaa, varsinkin kun mies tietää mitä tekee. Oli unohtumaton viikonloppu :) Mietinnän varaan jää yritänkö vielä jatkaa poikaystäväni kanssa vai jätänkö hänet. En edelleenkään haluaisi menettää muuten hyvää suhdetta huonon/perusseksin vuoksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat