Seksin väheneminen

Vierailija

Otsikko kertoo kaiken. Keillä sama tilanne ja oletteko puhuneet asiasta kumppaninne kanssa?

Olen seurustellut n.viisi kuukautta nykyisen kanssa ja ekat 3 kuukautta seksiä harrastettiin 3-4 kertaa viikossa,mutta nyt vain pari kertaa...Olen jopa miettinyt pettääkö poikaystäväni minua :(  Hänellä on kyllä päivät täynnä pääsykokeisiin lukemista ja urheilua,joten hänellä on siis stressiä ja väsymystä. Ajattelen tämän johtuvan myöskin siitä.

Mitä pitäisi tehdä? En haluaisi epäillä pettämisestä,mutta aina toisinaan se puskee väkisin mieleen. Enkä toisaalta halua vaatia seksiä,jos häntä väsyttää...Pattitilanne.

Kommentit (12)

Vierailija

Suhteestanne on katoamassa alkuhuumaa, jolloin seksiä tulee harrastettua enemmän ja useammin. Mitään syytä huoleen ei mielestäni ole. :)

Olen seurustellut oman poikaystäväni kanssa melkein 3½ vuotta, ja meillä on seksi vähentynyt paljon alkuajoista. Meillä voi mennä kuukausikin ilman seksiä; tosin mitä harvemmin saamme seksiä, sen intohimoisempaa se on. ;)

Voit tietysti ottaa puheeksi seksin vähenemisen poikaystäväsi kanssa, mutta itse ainakin uskon, että suhteestanne alkaa pikkuhiljaa alkuhuuma hiipua..

Vierailija

Itse halusin puhua asiasta kun seksi väheni noin 4 kerrasta viikossa kahteen tai yhteen kertaan ja välillä oli viikkoja kun ei ollut tietoakaan seksistä.. mies kertoi vaan olevansa väsynyt ja että nyt oli sellainen aika (alkuhuuma oli ilmeisesti juuri hävinnyt... :/) nyt on paljon parempi tilanne kun asiasta on kunnolla puhuttu mutta eipähän sitä 4-5 kertaa viikossa enää taida tulla kun alkuhuuma on mennyt! harmi sinänsä sillä itse olen paljon enemän seksin perään kuin mies mutta siksipä se minua vaivaakin ja häntä ei :D

Vierailija

Onko seksin väheneminen parisuhteessa todellakin yleisempää kuin määrän pysymynen samana kuin alkuaikoina. Meillä 9kk takana, seksiä 5-7 kertaa viikossa. Onko kellään muulla näin ? On tullut vaan ihmeteltyä, näitä keskusteluja kun on lueskellut useammankin.

Vierailija

9kk on kuitenkin vielä lyhyt aika suhteessa, sehän on sitä alkuhuumaa ja rakastumisen kulta-aikaa. Edelleen eletään sitä "alkuaikaa".  En nyt sano etteikö määrä voisi samana pysyä, mutta 9kk on silti hyvin lyhyt aika. Jossain vaiheessa vaan alkaa varmaan niitä muitakin asioita arvostamaan enemmän, ja silloin ei haittaa vaikka ei joka hetki olekaan toisen haarovälissä kiinni :D

Vierailija

Tietenkään seksi ei ole suhteen tärkein tekijä, mutta on silti osa suhdetta. Ihmettelin sitä sillä,että alkuperäinen kirjoittaja on ollut yhdessä viisi kuukautta, ja seksi jo nyt vähentynyt. En epäile, etteikö vuosien kuluessa seksin määrä pysyisi ennallaan, mutta  pohdimpa asiaa vain näin yleisesti. 

5. kirjoittaja

Vierailija

Meillä alkuhuuma oli niin tulinen, että seksin määrä on tämän kolmen vuoden aikana laskenut kuin lehmän häntä. Nykyään kerran tai kahdesti viikossa passaa molemmille aivan mainiosti. 

Vierailija

Olen kyllä huomannut,että sillon kun harrastettiin seksiä tiuhaan tahtiin ni se oli enemmän sellainen 'taas sitä mennään'-fiilis,mutta nyt kun määrä on vähentynyt niin laatu on tosiaan parantunut!

Vierailija

ai. no meillä ei oo mitään tapahtunu viimesen vuoden takana. sanokaa mitä sanotte uskottomuutta ei oo, ihan muut syyt.. mutta aloittajalle: Älä hätäile!! :) tsemppiä:) tiiän että kaikki on hyvin!!!!!!!!!!:)  <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat