kun kaveruus muuttuu

Vierailija

Mitenköhän tämän järkevästi kertosin.. No oon tuntenu tämän kyseisen pojan riparilta asti ja ollaan oltu vähemmän ja enemmän yhteyksissä sen jälkeen. Ja tosiaan riparilta on sen verran aikaa että jätkä on 18 ja itte kohta täytän. Laitoin tälle sitte viestin että sit ko saat kortin niin lähetään hurulle! niin tämä sitte vastas että "maksu luonnossa eiku täh joo mennään vain:)" yritin siinä sitte vähän jarrutella että eih ei met tehä mittään koska loppujen lopuksi se oli jo niin suoraviivasta.

Menin sitte tämän jätkän tykö samasena iltana kaverina.  Mutta loppujen lopuksi se menikin siihen että me maattiin sängyllä vierekkäin.Se tuntu ihan helvetin hyvältä ko soli niin hellä yms ja sitte tiesin että jos tämä mennee seksiin niin meän kaveruus on pilalla. No loppujen lopuksi käviki niin että seksiinhän se meniki.

Seuraavana päivänä laitto viestin että otetaanko joskus uusiksi. noh kyllähän se mulle passais koska jäbä on ihan sairaan ihana muttako sitten tullaan siihen ongelmaan että sen jälkeen ei oo kuulunukkaan.

Kaikista pahinta on se että mie oon nyt menny ja ihastunu siihen ja oon ollu ennenki ja toisaalta sisäistän jo sen että ei siitä mittään tule koska jätkä haluaa olla villi ja vapaa ja ei olla luotuja toisillemme mutta miksi! MIKSI minun piti mennä ja pilata omat tunteet. Loppu kokkeet onki menny sitte päin vittua ko miettiny vain sitä

Mitä mie teen... Toisaalta aattelen sitä koko ajan mutta yritän vältellä etten näkis.. Auttakaa.. miksi menin ja tein itelleni näin -.-

ja lisäksi mulla taitaa olla vielä poikakaveri jonka kans en oo ees varma oonko yhessä.

Kommentit (1)

Vierailija

okeii.. Noh, voisit ihan vaikka kysyä tältä pojalta, että mikä teidän kuvio oikein on. Näin saisit ainakin selvyyden, etkä piinaisi itseäsi. Ei aina kannata jäädä odottelemaan toisen osapuolen merkkejä, vaan toimia itsekkin. Kysäiset suoraan asiaa, niin pääset jumitilanteesta ja epäselvyydestä pois. 
Mutta en oikein käsittänyt tuota, että sulla taitaa olla poikakaveri? et ole varma? :D eli ilmeisesti ei ole. Jos on, niin olisit sitten pettänyt sitä vai? En oikein ymmärtänyt, mutta selvitä vaikka molempien poikien kanssa kuviot. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat