Poikaystävän naispuoliset kaverit

Vierailija

Tunnen itseni ehkä hieman naurettavaksi tämän tekstin aikana. Luulen,että sieltä ruutujen toiselta puolelta löytyy kohtalotovereita,jotka ovat kappaileet/kamppailevat samojen fiilisten kanssa kuin minä...

Poikaystävälläni on aina ollut ja on edelleen paljon naispuolisia ystäviä. Ei siinä mitään,yksi heistä on jopa minunkin paras kaveri,mutta tämä toinen herättää minussa toisinaan hyvin vahvoja mustasukkaisuudentunteita. Tähän mennessä parisuhteemme suurimmat riidat ovat oikeastaan johtuneet tästä naisesta. Tässä kuussa olimme kaveriporukalla ulkona kun tämä nainen soittaa ja pyytää poikaystävääni kuskiksi baariin. Poikaystäväni vastasi 'eikun tule tänne'. Olin ihan hajalla tämän tilanteen jälkeen,mutta poikaystäväni rauhoitteli minua ja vannoa vakuutti,ettei heidän välillä ole koskaan ollut/tule olemaan ystävyyttä enempää.

Minun on hyvin vaikeata hyväksyä,että nainenkin voi olla paraskaveri hänelle ja se ei tarkoita ettäkö he harrastaisivat seksiä selkäni takana...Näköjään minulla on vain itsetunto-ongelmia.

Olisi mukavaa kuulla teidän kokemuksia miestenne naispuolisista ystävistä ja miten olette suhtautuneet? Ja onko nämä naiset aiheuttaneet eripuraa sinun ja poikaystäväsi välillä?

Kommentit (4)

Vierailija

Jep, täällä kohtalontoveri. Poikaystävän naispuolisen kaverin takia itketty liian monet itkut. Mustasukkaisuuteeni ja pelkoihini on kyllä annettu syyt. Erosimme alkuvuodesta, koska poikaystävä ja tämän naisen välillä oli tunteita, enkä kestänyt ajatusta siitä, että minua petettäisiin joten jätin miehen. Palasimme kuitenkin yhteen, nyt asiat ovat hyvin. Kun poikäystävä viettää aikaa ilman minua ulkona, tämä nainen on usein mukana. Tällä naisella on edelleen tunteita miestäni kohtaan, hän puhuu siitä usein jne. (Ystäviäni on tämän naisen kanssa samassa koulussa, itse naisen tunnen vuosien takaa, mutta emme ole juuri tekemisissä). 
Rakastemme mieheni kanssa toisia, enkä ole kertonut omista tunteistani miehelle, koska luotan häneen. Annan hänen tehdä omat ratkaisunsa ja välitä oman seuransa, niin kauan kun meillä asiat on hyvin. 
Olen ajatellut asiaa siltä kannalta, että koska minulla on miespuolisia ystäviä, hänelläkin saa olla naisia ystävinä, eikä minun saisi olla mustasukkainen. Tuntuu turhalta nostaa selvää asiaa pöydälle, joka voi pahimmillaan johtaa eroon. 
Iltaisin, kun poikäystävä palaa ulkoa kotiin, käpertyy viereeni ja osoittaa rakkautensa, teidän ettei minun tarvitse murehtia <3

Vierailija

Olin aluksi mustis poikaystäväni naispuolisista ystävistä, mutten ole enää. Ymmärsin, että mulla ei ole siihen yksinkertaisesti mitään syytä. Poikaystäväni on ollut tämän naisen kanssa ystäviä jo kauan, eikä heidän välillään tule koskaan olemaan mitään ystävyyttä kummempaa. Poikaystäväni on väleissä myös yhden exänsä kanssa, mutten enää ole mustis hänestäkään. Ex on ex syystä. :)

Ja sitä paitsi, onhan mullakin miespuolisia ystäviä! Miksei siis poikaystävälläni saisi olla naispuolisia ystäviä? :)

Vierailija
Vierailija

Olin aluksi mustis poikaystäväni naispuolisista ystävistä, mutten ole enää. Ymmärsin, että mulla ei ole siihen yksinkertaisesti mitään syytä. Poikaystäväni on ollut tämän naisen kanssa ystäviä jo kauan, eikä heidän välillään tule koskaan olemaan mitään ystävyyttä kummempaa. Poikaystäväni on väleissä myös yhden exänsä kanssa, mutten enää ole mustis hänestäkään. Ex on ex syystä. :)

Ja sitä paitsi, onhan mullakin miespuolisia ystäviä! Miksei siis poikaystävälläni saisi olla naispuolisia ystäviä? :)

Haha, ihan ku olisin itte kirjottanut :D Täysin sama tilanne :)

-J

Agrobakterium
Seuraa 
Liittynyt12.3.2014

Täällä kokemusta siitä että minä olin se miehen paras naispuolinen ystävä. Tutustuimme ammattikoulun ykkösellä ja meistä tuli todella nopeasti hyvät ystävät, silloin olin itse parisuhteessa. Ihastuin mieheen heti, aina välillä tunteet hävisivät mutta tulivat aina takaisin. Ja välillä minulla oli epäilyksiä että miehelläkin on tunteita minua kohtaan. Mutta molemmat viittasimme tunteillemme kintaalla, koska olihan toinen varattu.

Sittemmin tämä mies aloitti seurustelemaan, itse erosin hiukan myöhemmin silloisestani. Edelleen jatkoimme kaverilinjalla, vietimme paljon aikaa yhdessä ja hän kävi usein luonani kahvilla. Hän auttoi minua miesongelmissa ja minä häntä parisuhteensa ongelmissa. Hänen tyttöystävänsä, yllätys, oli minusta mustasukkainen. Yritin häneenkin tutustua parhaani mukaan ja edelleen pidin tunteeni piilossa.

Aloin tapailla erästä toista sillä aikaa. Yllätyksekseni tämä ihastukseni erosi silloisesta tyttöystävästään. Muutama kuukausi tämän jälkeen me kaksi vain päädyimme yhteen. Molemmat tunnustivat että olemme olleet toisiimme kokoajan ihastuneita. Osittain heidän eronsa syynä olin myös minä, mies ei kuulemma halunnut menettää jälleen tilaisuutta kanssani kun tajusi että tapailen jotakuta.

Että joskus näin voi käydä, mutta emme tosiaan vehkeilleet mitään hänen exänsä selän takana. Vaikka näin hän vielä tänäkin päivänä ilmeisesti luulee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat