Kuivakausi

Seuraa 
Liittynyt27.8.2012

Hei! Meillä on nyt poikaystävän kans menossa vähän kuivempi kausi, eli ei olla harrastettu seksiä pitkään aikaan. Ei oikeestaan noin kuukauteen. Tää varmaan johtuu siitä, että mulla sattuu seksi yleensä alussa tosi paljon, varsinki jos mää en oo tarpeeks rentoutunu, mutta ku pääsen oikeeseen fiilikseen ja rentoudun kunnolla ni seksi on aivan mahtavaa. Mutta mää oon myös vähän kyllästyny meiän samoihin lämmittelyihin ja asentoihin. Ja mua vaan ei yksinkertasesti haluta enää niin paljon mitä ennen. Poikaystävässä ei oo kuitenkaan mitään vikaa! Se on seksikäs, hyvännäkönen ja osaa ottaa mut huomioon ja voin sanoa sille just mitä haluan sen tekevän mulle ja oon puhunu näistäki tuntemuksista sen kans ihan aivoimesti. Mutta en vaan tiiä mistä tää johtuu. Tää on tosi stressaavaa, koska tätä on jatkunu näin pitkään ja joka kerta ku yritetään jotain ni se tilanne stressaa vaan enemmän ja enemmän. Ja haluaisin kyllä seksiä. Mulla on niiin ikävä sitä!

Joten nyt, jos teillä on kokemusta samanlaisesta tilanteesta niin miten pääsitte siitä yli? Miten saisin mun halut taas takasin ja ennen kaikkea, miten saisin itteni rentoutumaan kunnolla ja stressaamaan vähemmän?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat