kuinka pyydän rakkaaltani anteeksi ?

Vierailija

Olin jo jonku aikaa tuntenu sillai ettei mun poikaystävä enää välitä musta. No juttelin sitten sekavista tunteistani ystävälleni ja ilmeisesti tämä ystävä käsitti ajatukseni väärin, koska hän meni sanomaan poikaystävälleni etten välitä hänestä enää ja sanon aina että hän on vaan tyhmä pleijeri.

Poikaystävä tottakai suuttui ja kysyi että näinkö hänestä ajattelen. Tietysti kielsin sen ja sanoin suoraa että minusta tuntui siltä ettei hän enää välittänyt minusta joten juttelin tunteistani ystävälleni. Myönsin myös olleeni typerä ja pyysin anteeks monta kertaa.

Poikaystävä sanoi että hän tykkää minusta ja olen ainut ja se helpotti suuresti, mut sen jälkeen hän ei oo enää ollut yhteyksissä ja pelkään että hän on vihainen puheistaan huolimatta.

Tuntuu että oon umpikujas ja en haluu menettää sitä jätkää koska välitän siitä ihan hirveesti. Nyt kaduttaa että ees epäilin ettei siihe voi luottaa.. mut luulen et se epäily johtuu siitä että asutaan aika kaukana toisistamme.

Kiitos jos joku osaa neuvoo ja auttaa huonosta selityksestä huolimatta :D arvostan oikeesti jos joku voi auttaa <3 en enää tiedä mitä teen..

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat