yaz pillerit ja kuukautisten siirto

Vierailija

Olen syönyt kohta 4 liuskaa kyseisiä piltsuja, nyt kaks edellistä söin puteen eli jätin lumetabletit pois (4liuskamenossa vielä). Kuukautisten siirto onnistuikin mutta nyt on tullut reilu viikon ajan vuotoa, ja ihan runsastakin eli kysymys kuuluu, onkohan tämä normaalia? Ja milloin ns.tiputteluvuoto loppuu, voiko se kestää siihen saakka kun vaihdan viidenteen liukskaan?

Kommentit (2)

Vierailija
Vierailija

Olen syönyt kohta 4 liuskaa kyseisiä piltsuja, nyt kaks edellistä söin puteen eli jätin lumetabletit pois (4liuskamenossa vielä). Kuukautisten siirto onnistuikin mutta nyt on tullut reilu viikon ajan vuotoa, ja ihan runsastakin eli kysymys kuuluu, onkohan tämä normaalia? Ja milloin ns.tiputteluvuoto loppuu, voiko se kestää siihen saakka kun vaihdan viidenteen liukskaan?

Aika vaikea sanoa, se on niin henkilökohtaista miten kenelläkin toimii. Tiputteluvuotoa voi kyllä tulla tuolla tavalla, niin uskoisin. En huolestuisi sun viestin perusteella. Oon käyttänyt Yaz-pillereitä, mutta siitä on aikaa enkä ole itse siirtänyt menkkoja niitä käyttäessäni. Ne ovat kyllä ihan "tavallisia" ja menkkojen siirto ja muu toimii niin kuin monilla muillakin e-pillereillä.

Luitko pillereiden mukana tulevan pakkausselosteen? Jos se on hukassa, mene lukemaan sen Fimean sivuilta kohdasta Väestö -> Pakkausselosteet -> Ihmisille tarkoitetut pakkausselosteet -> kirjoita hakukenttään nimi tms tieto, tässä tapauksessa Yaz

Linkki: http://www.fimea.fi/laaketieto/valmisteyhteenvedot/humpl

Vierailija

Täälläkin olisi kysymys! Voiko kuukausia siirtää siten, että söisi yhden kokonaisen laatan putkeen (ilman lumeita) ja muutaman rivin seuraavasta, jonka jälkeen ottaisi lumepillerit vai kärsiikö ehkäisyteho? Viime laatan lumepillereissä menkat jäivät ensimmäistä kertaa pois (vaikka olen 2v syönyt yazeja), joten en haluaisi viivyttää vuotoa kauempaa jos se tällä kertaa tuleekin rajummin. En halua syödä nyt menossa olevan laatan lumepillereitä, koska menkat sattuisivat niin huonoon ajankohtaan, mutta parin viikon päästä olisi juuri passeli ajankohta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat