pettäjä

Vierailija

Löysin poikaystäväno fb. viesteistä seksi vihjailuja eräälle naiselle. pitäisikö kertoa vaikka tein itse väärin lukiessani viestit?

Kommentit (2)

Vierailija

Itse olen tehnyt vastaavaa ja kertonut ja ollaan selvitetty asiat perin pohjin. Eli suosittelen sitä sinullekin. Jos poikaystäväsi tästä suuttuu niin ihme on, sillä jos hän välittää sinusta ja fiiliksistäs, eikä ole tehnyt mitään väärin, haluaa hän korjata tilateen.

Vierailija

Mulle käynyt viime syksynä samalla tavalla!! Mä luotan poikaystävääni, enkä todellakaan tarkotuksella mennyt sen viestejä kyttäämään. Poikaystävä oli tuolloin eri huoneessa, ja pyysi, että kirjotan meijän yhteiselle kaverille. Kone meni jotenkin jumiin, joten klikkailin vaan kaikkea, että saisin sen toimimaan. Lopulta, kun kone alkoi pelittämään, huomasin olevani täysin väärässä keskustelussa. Uteliaisuus voitti, kun satuin näkemään muutaman viestit/vastaukset siitä keskustelusta. 

Siinä pari päivää kärvistelin itsekseni ja mietin, pitäiskö kertoa mitä olin nähnyt, ja mitä tuntemuksia se herätti. Puhuin muutaman hyvän ystävän kanssa asiasta, ja kaikki sano samaa; pystynkö mä muka olemaan ihan kun en tietäis? Lopulta mä rohkaisin sitten itteeni, ja otin asian puheeks. Helppoa ei ollut kertoa, mutta poikaystävä kyllä ymmärsi, etten mä niin hullu ole, että ehdoin tahdoin tahtoisin sen keskusteluja seurata. 

Lopulta, kaikki meni hyvin. Puhuttiin monena päivänä asioista, ja saatiin ne lopulta selvitettyä :) Kaikesta kannattaa puhua, koska mä oon välillä miettinyt, että entäs jos en olis kertonu ollenkaan? Luultavasti me ei oltais enää yhessä, koska en olis pystynyt esittämään, että kaikki on hyvin.. varsinkin kun ei ole toiselta saanut niihin viesteihin mitään selitystä. Kyllä se siitä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat