Itseruskettavat voiteet

Vierailija

Mikä on teidän suosikki ja mitä suosittelette? :) Kaipaisin apua koska kaikki mitä olen kokeillut jättää ihan hirveät raidat vaikka kuinka huolellisesti levittäisi..

Kommentit (5)

Vierailija

Le Tan -sarja on ehdoton suosikkini! Ei tietääkseni löydy suomen kaupoista, mutta netistä löytyy pienellä etsinnällä. Mistään muusta itseruskettavasta tuotteesta en ole koskaan juuri pitänyt rajojen ja värin sävyn takia. Tästä ei ole mitään pahaa sanottavaa ja parasta on, että tuote ei kuoriudu pois samalla tavalla kuin normaalit ruskettavat. Se kuluu pois samalla tavalla kuin normaali rusketus. Nellystä on joskus löytynyt noita tuotteita, valikoima vaan aika suppea.

Vierailija

Yves- Rocherilla on tosi kivoja itseruskettavia. Itsellä on käytössä suihkutettava koostumus ja on tosi hyvää! muutamassa päivässä värjää hyvin (kun muistaa kuoria ja kosteuttaa ihoa) ja ei jätä juurikaan raitoja. Eikä myöskään haise pahalta.

Hyvä hintalaatu suhde, maksaa vähän päälle 10e ja kestää tosi pitkään!

Vierailija

Doven Summer glow asteittan ruskettava kosteusvoide on hyvää! :) Kannattaa silti käyttää hanskaa ton levittämiseen niin tulos on paljon parempi!

berrykiss
Seuraa 
Liittynyt5.7.2011

boikotoin itse täysin itseruskettavia. Niiden kanssa tullut ihan tarpeeksi sählättyä ja aina on aivan luonnottoman oranssi ja raitoja täynnä ollut kroppa (tosin, on varmaan omista taidoistakin kiinni.. :) ) Itse suosittelen ehdottomasti astettain päivettäviä! Käytän itse juuri tuota Doven Summer Glowta! Väri tulee pikkuhiljaa ja on todella tasainen! Ei ole raidanraitaa näkynyt ja parin viikon jälkeen on kuin olisi etelästä tullut. Tykkään. Kannattaa kokeilla ainakin :)

uncontrolled
Seuraa 
Liittynyt26.9.2012

Kicksin oma voidemainen itseruskettava on ehdottomasti paras kaikista. Itse oon kahdeksan vuotta käyttänyt eri itseruskettavia. Oman ihon pitää vaan olla kosteutettu ettei jää raitoja, (esim levitä normaali kosteusvoide tuntia ennen itseruskettavaa). Tossa kicksin itseruskettavassa se hyvä puoli myös että rusketus näkyy välittömästi, joten näät heti jos johonkin meinaa jäädä raita (mutta samalla se myös kestää vesipesun iholla, eli on pitkäkestoinen)

totallyuncontrolled.blogspot.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat