Lohtupano eron jälkeen

Vierailija

Erosin tämän kuun alussa poikaystävästäni. Olen surrut häntä enemmän tai vähemmän koko tämän kuukauden, mikä on täysin normaalia. Mutta sitten join tällä viikolla kännit. Erheekseni join tequilaa, mikä ei ole ikinä hyvä ratkaisu, erityisesti jos jokin asia painaa mieltä. Lopulta päädyin erään jätkän luo yöksi, ja kuten arvata saattaa, harrastimme seksiä. Ei se minua aluksi haitannut. Mutta nyt puolen viikon miettimisen jälkeen on alkanut tulla yhä vain pahempi morkkis asiasta.

Voiko kukaan auttaa siinä, että miten saisin oloni taas tuntumaan paremmalta? Tuo yhden yön juttu hävettää ja kaduttaa minua aivan suunnattomasti. Oloni on niin typerä. En edes kehtaa puhua tästä kavereilleni.

Kommentit (2)

Vierailija

Keskityt vaan nyt niihin elämän ilosii asioihin.

Ero tuntuu aina pahalta, mutta loppujen lopuksi siitäkin pääsee yli. :)

Koita keksia itsellesi jotai uutta, vietä kavereidesi kanssa aikaa, käykää yhdessä syömässä. Koittakaa keksiä jotain, mikä piristää oloas. :)

Vierailija

Miksi sinun pitää tuntea häpeää seksistä toisen kanssa, ja katua sitä? Seksi on luonnollista, ja eron jälkeen se voi olla mukava piristys, kun saa huomiota, läheisyyttä seksiä. Tietenkin jos se saa olosi tässä vaiheessa tuntumaan noin huonolta, niin koita tulevaisuudessa välttää liikaa alkoholin käyttöä, niin ainakin osaat varmuudella päättää, että haluatko seksiä jonkun toisen kanssa vai et :) Ja nyt vain keskittymään kaikkeen positiiviseen, ja antaa sen surun tulle, jos ero vielä suruttaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat