Vinkkejä suuseksiin

Vierailija

Poikaystäväni haluaisi että otan häneltä suihin, mutta en ole tehnyt sitä aikaisemmin... En tiedä mitä mun pitäisi tehdä, joten arvostaisin vinkkejä :) Mieluitenjotain helppoa josta olisi hyvä aloittaa ;)

Kommentit (6)

Vierailija

Ei sen sen ihmeellisempää tarvi olla, mutta ainahan siitä kivempaa tulee jos on jotain niksejä :)

Kannattaa vaihdella tempoa, imutehoa ja nopeutta eikä aina tehdä vain sisään-ulos -liikettä suulla samalla tavalla. Mieheni ainakin tykkää siitä, kun imen hetken vähän kovempaa mutta sitten liikutan hellemmin suuta peniksen ympärillä. Välillä kiusoittelen kielellä terskaa (herkimmistä kohdista, monet tykkää!), eli pyörittelen sitä esimerkiksi siinä ympärillä, nuolen ja leikin vaan (hyvä hämäyskeino myös siinä jos alkaa suu väsymään tms., niin alkaa kielellä leikkimään terskan kanssa). Jos haluat vielä jotain muuta niin ota käsi vaan mukaan, mun mies ainakin tykkää kun pidän juuresta kiinni ja välillä liikuttelen sitä pienesti ylösalas tai puristelen varovasti. Sekoaa myös kun hyväilee kasseja samaan aikaan :p Siihen on monta tapaa, mutta suosittelen aloittamaan näillä perusjutuilla. Ja välillä voi myös kokeilla syväkurkkua miten pystyy, koska kokemukseni mukaan miehet siitäkin tykkäävät :--) Mutta tosiaan muistaakseni se herkin kohta on peniksen yläosa, eikä siellä juuressa sillein oo mitään herkkää kohtaa, mutta käsi on silti hyvä lisä suuseksissä. JA VARO HAMPAITA! Ettet raasta sitä penistä, mutta tässäkin on tietty juttu että jotkut miehet tykkää kun hampaat osuu pienesti, jotkut ei.

Vaikka tähän tälläsen litanian kirjoitinkin, niin muista myös kysyä mieheltäsi, kun kaikki tykkää kumminkin erilaisista jutuista - ja tekemällä oppii! ;)

Vierailija

Jep,omakin mies rakastaa kun imen oikein kunnolla peniksen yläosaa! Syväkurkkukin toimii,mutta välillä kun olen liian kauan imenyt niin iskee helposti huono olo (yksilöllistä) mutta kannattaa kokeilla! Itse käytän paljon kättä ja samalla kun liu'utan suutani pitkin penistä niin hivelen kielelläni penistä. Mutta tosiaan,keskittykää peniksen yläosaa ja terskaan! Toimii varmasti ;)

Vierailija

Ja sitten kun miehesi on tulemassa niin ota rohkeasti kiveksistä kiinni ja vedä alaspäin, eli siis poispäin kropasta. Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija

Ei kannata pelätä ekaa kertaa :) suu siinä todennäköisesti väsyy, joten ei kannata pakottaa itseään jos ei jaksa, siitä jää vaan huonot muistot. Jos suu väsähtää, voi välillä jatkaa pelkällä kädellä. Ja ei kannata ottaa paineita miehen orgasmista. Varmaan suuri osa tytöistä ei ole ensimmäisillä kerroillaan saanut miestä tulemaan. Jos mies on fiksu tyyppi, hän kyllä neuvoo mistä tykkää. Harjoittelemalla sitä oppii :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat