Poikaystävämateriaalia?

Vierailija

Poikaystäväni sanoi n. viikko sitten että "tiedän että olen itserakas mutta haluan aina päättää omat menoni" Lisäksi hän sanoi että miettii toisinaan eroamista jos vaadin häneltä jotain suurta. Puhuimme siis siitä kun olen usein suuttunut jos en saa tietää minne hän on menossa ja kuinka pitkäksi aikaa.

Olen yrittänyt puida asiaa mielessäni mutta minulla on koko ajan vähän paha olo asian takia enkä tiedä miten pitäisi suhtautua. Onko tuo ihan yleistä, onko jonkun muun poikaystävä samanlainen? Tämä on ensimmäinen pitkä/vakava suhteeni joten en todellakaan tiedä! Tällä hetkellä tuntuu että jossain olisi mies joka olisi valmis luopumaan joistain bileistä vuokseni.......mutta onko sittenkään ):

En uskalla ottaa asiaa uudestaan puheeksi poikaystäväni kanssa koska pelästyin erokommentista.

Kommentit (6)

Vierailija

No huhhuh! Itse ainakin näyttäisin ovea tuollaiselle sialle! Hän ei todellakaan ole mitään poikaystävämateriaalia - ainakaan kovin hyvää sellaista.

Jos oma poikaystäväni ei ilmoittaisi mulle menoistaan, olisin vihainen. Mulle on OK, jos hän menee jonnekin ilman mua, mutta haluan ehdottomasti tietää, minne ja kenen kanssa. Sehän on vain huolehtimista.

Mitä poikaystäväsi tarkoitti sanoessaan: "jos vaadit häneltä jotain suurta"? Mikä hänen mielestään on suurta?

Vierailija

Pyytämiäni asioita on esimerkiksi ollut saada tietää kenen kanssa hän menee ulos ja jos porukassa on paljon naisia niin olen usein kysynyt heistä (esim mistä tuntee) Lisäksi haluaisin usein että poikaystäväni vastaisi viesteihini tai soittoihini jos minulle tulee jotain asiaa kun hän on ulkona. Joskus myös yritän sopia jotain tiettyä aikaa jolloin hän voisi olla taas kotona (esim ennen klo 3 yöllä) Tämä kaikki rajoittaa hänen mukaansa liikaa hänen elämäänsä.

Olen yrittänyt kompromisseja mutta hän on todella kiukkuinen jos puhumme asiasta.

-aloittaja

Vierailija

Voin kertoo, että maailmassa on paljon ihmisiä, jotka on valmiita vähentämään omia menojaan kumppanin takia ja tekevät sen vielä mielellään. Mä pidän ihan itsestäänselvyytenä, että mä olen tärkein kumppanilleni, koska niin hänkin on mulle. Samoin sitä, että kerrotaan mihin mennään ja kenen kanssa. Ei se ole rajoittamista, vaan ihan tervettä kiinnostusta ja huolehtimista. 

Mun mielestä tuo kuulostaa siltä, että se olet vain kaveri muiden joukossa ja hän on kanssasi sillloin kun ei muuta mielenkiintoisempaa ole näkyvissä. En kykenis olemaan tuollaisessa suhteessa ite, ja jos susta tuntuu siltä, että asia ahdistaa niin harkitsisin miehen jättämistä tai ainakin vakavaa keskustelutuokiota siitä mitä miehellesi merkitsee ylipäänsä olla parisuhteessa.

Vierailija

Kiitos ihanille vastaajille! En oikein voi puhua asiasta omien ystävieni kanssa koska he ovat aika puolueellisia, yhteisten ystävien kanssa asiaa olisi hieman ahdistavaa puida enkä kehtaa poikaystäväni vanhempiakaan tästä infota. Ulkopuolisten kommentit ovat olleet todella helpottavia ja kuulisin tietty edelleen mielelläni lisää :)

Poikaystäväni on siis muuten todella ihana ja rakastan häntä. Mutta hän tuntuu tahtovan eristää minut täysin omista kavereistaan/bileistään. Ajattelin ettei asia vaivaisi muuten hyvässä suhteessa mutta silti herään joka aamu pahoinvointisena...

-aloittaja

Vierailija

Kyl mulla ja mun avopuolisollaki on omat menot, mut ei meil koskaan tulis ees mieleen olla kertomatta kenen kanssa ja missä... En itse tietenkään aina edes kysy mihin on menossa..(kun melkein aina tiedän) Mut ei tollane oo normaalia ettei voi kumppanilleen kertoa...

Luulenpa, ettei tuo kundi susta taida välittää sinusta tarpeeksi paljon. Sillä niinkuin moni muukin on sanonut se että tietää missä kumppani menee on huolehtimista ja välittämistä. Ja kyllä miehen kuuluu vastata viesteihin/soittoihin tai niin meillä ainakin menee, että vaikka mies olisikin kavereiden kanssa viettämässä aikaa niin vastaa jos laitan jotakin.

Ehdottaisin, että mietit mitä ite haluut parisuhteelta ja jos se on tuollaista kohtelua niin fine, mut jos ei ole niin dumppaa toi mies ja eti sellane joka kohtelee paremmin :) Tulee itelleski parempi fiilis ku tuntee et joku tosissaan välittää ;)

Vierailija

Jep. Painotan vielä kanssa, että tottakai omia menoja saa olla ja pitääkin. Mutta en mä ymmärrä sitä, että jos ihminen alkaa seurustella ja on ennen sitä viettänyt 6 iltaa viikossa kavereiden kanssa klo 17-21 tyylillä, niin hän haluaa edelleen tehdä samaa joka ilta, eikä suostu karsimaan menoja vaikkapa 3 iltaan viikossa, jolloin ne toiset kolme voisi käyttää kumppanin kanssa.

Ja itse haluan myös ainakin tavata kumppanin kaverit, joiden kanssa eniten viettää aikaa. Ihan yleisestä kiinnostuksesta ja kertoohan sekin ihmisestä, millaisessa seurassa tämä liikkuu. Mieluiten tutustunkin heihin niin, että aikaa voidaan viettää isommalla porukalla, mutta vähintään sen verran, että voin mennä silloin tällöin mukaan, jos suunnitelmissa on esim. jatkaa kaverikahvittelujen jälkeen yhdessä johonkin tms. En ymmärrä sitä, että kaverit ja kumppani pidetään täysin erillään, kun ei se tutustuminen tarkoita, että aina tarttisi olla kumppani mukana tai kaverit. Mutta jokainen tietty tyylillään. 

Ja kyllä mun mielestä myös kunnon kaverit on kiinnostuneita mun puolisosta. Miten niitä muuten voi kiinnostaa mun elämä, jos mun elämän yks suurimmista asioista ei millään tasolla kiinnosta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat