mitä tehdä?

Vierailija

Mulla ja mun poikakaverilla on nyt viimiset metrit tän intin myötä ja intti loppuu kuukauen päästä. Mä oon ollu kotona kiltisti, laittanu kaikki menot sen lomien yms mukaan. sitte se nyt meni ja vei ämmän kotiin. noh annoin anteeksi sen ku eivät olleet kuulemma muuta ko nuolleet  ja asutaan pienellä paikkakunnalla nii noh sehän oli jatkanu värkkäämistä vaikka kuinka mua aneli että ollaan yhessä hän ei ikinä ennää puhu sille yms, joten tottakai sitten kuulin ja nyt ollaan viikko siitä oltu ns. normisti. jätkä ei suostunu selittelemään tekojaan ja halusi vain unohtaa ja jankuttaa rakastavansa. kyllähän mäki sitä rakastan enemmän ko mittään mutta voiko tästä vain päästä yli? ollaan oltu puoltoistavuotta yhessä eli ennen inttiä oltiin ko paita ja peppu!! auttakaa pliis!! onko kukaan kokenu vastaavanlaista jos jollain ois vinkkiä antaa oisin kiitollinen:) ja pieni lisäys. en oo vielä kaheksaatoista ja jätkä parikyt että baari hommakki on alusta asti epäilyttäny. Eikä ollu eka kerta ko petti mun luottamuksen.

Kommentit (3)

Vierailija
Vierailija

Mulla ja mun poikakaverilla on nyt viimiset metrit tän intin myötä ja intti loppuu kuukauen päästä. Mä oon ollu kotona kiltisti, laittanu kaikki menot sen lomien yms mukaan. sitte se nyt meni ja vei ämmän kotiin. noh annoin anteeksi sen ku eivät olleet kuulemma muuta ko nuolleet  ja asutaan pienellä paikkakunnalla nii noh sehän oli jatkanu värkkäämistä vaikka kuinka mua aneli että ollaan yhessä hän ei ikinä ennää puhu sille yms, joten tottakai sitten kuulin ja nyt ollaan viikko siitä oltu ns. normisti. jätkä ei suostunu selittelemään tekojaan ja halusi vain unohtaa ja jankuttaa rakastavansa. kyllähän mäki sitä rakastan enemmän ko mittään mutta voiko tästä vain päästä yli? ollaan oltu puoltoistavuotta yhessä eli ennen inttiä oltiin ko paita ja peppu!! auttakaa pliis!! onko kukaan kokenu vastaavanlaista jos jollain ois vinkkiä antaa oisin kiitollinen:) ja pieni lisäys. en oo vielä kaheksaatoista ja jätkä parikyt että baari hommakki on alusta asti epäilyttäny. Eikä ollu eka kerta ko petti mun luottamuksen.

Ei todellakaan tarvitse antaa anteeksi tollaista ja omasta kokemuksesta, se jää kummittelemaan. Ansaitset todellakin parempaa kohtelua kun tommosta, mies pitää sinua kakarana ja sinunkin kannattaa etsiä sopivamman ikäinen poikaystävä.

Vierailija

No siis tämähän on vaan oma mielipiteeni, mutta itse näen sen näin: vaikka kuinka rakastaisin omaa miestäni, niin jos hän pettäisi, niin se olisi kerrasta poikki. Mies olis oman valintansa tehnyt, ja minä en olisi suhteessa, jossa en itse riitä. 
Pettäjän kanssa ei kannata jäädä pelleilemään. Se on ihan sama, vaikka se olisikin "vaan se yks kerta", siinä on jo yksi kerta liikaa. 
Ansaitset paljon parempaa.

Vierailija

Ei tarvitse antaa anteeksi, mutta sen yli voi päästä. Mutta tässä tilanteessahan sinä määräät tahdin. Jos mies ei suostu puhumaan, eikä käymään asiaa läpi niinkuin sinä haluaisit, niin ei hän näytä haluavan yrittää kunnolla. Kyllä silloin jos tekee toista kohtaan väärin, niin sitten mennään toisen säännöillä ja pettäjän pitäisi siihen mukautua ja koittaa selvittää asia. Niin kauan kuin mies ei yritä, ei sinunkaan kannattaisi yrittää mennä eteenpäin. Jos näytät miehelle, että rakastat häntä, hän luulee, että kaikki on hyvin ja mennään eteenpäin ja unohdetaan asia. Älä anna miehelle tuollaisia luuloja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat