Tyttöystävä on laiska ja luovuttaa sängyssä?

Vierailija

Moikka kaikki !

Mun tyttöystävä on aina seurustelumme ajan ollut halukas harrastamaan seksiä säännöllisesti ja seksi on ollut hyvää. Tyttöystävä usein itse tekeekin aloitteen seksin harrastamisesta koska hän haluaa seksiä itsekkin ja nauttii siitä sanojensa mukaan.

Asia joka minua on alkanut hieman ärsyttämään ja jopa loukkaamaan jossain määrin on se että kun olemme kerran harrastaneet seksiä yhdyntään ja aina minun laukeamiseen asti niin tyttöystäväni "kieltäytyy" jatkamasta seksiä vaikka hän pyytää minua yhdynnän jälkeen jatkamaan antamalla hänelle suuseksiä mutta kun itse ehdotan seksinharrastamista toisen kerran niin hän "välttää" yhdynnän sillä että sanoo että en saa erektiota toista kertaa vaikka valehtelematta hän ei ole ikinä edes osoittanut kiinnostusta yrittää saada minua kiihottumaan ja saamaan erektiota toistamiseen. Kun olen sanonut hänelle että hän voisi antaa minulle esimerkiksi suuseksiä yhdynnän jälkeen samalla kun minä annan hänelle niin hän kieltäytyy siitä ja luovuttaa ja jättää minut himojeni kanssa ja usein olen puoli salaa joutunut hoitelemaan itseni vessassa yhdynnän jälkeen.

Suhteemme on muuten täydellinen ja molemmat olemme onnellisesti yhdessä mutta seksi on tämän edellämainitun ongelman osalta alkanut vaivaamaan itseäni. Koskaan aikaisemmin minulla ei ole ollut samanlaista ongelmaa aikaisempien kumppaneiden kanssa.

Mitä mieltä sinä olet tästä? Minua tämä alkaa ketuttamaan.. Onko minulla oikeus olla tyytymätön tähän??

Kommentit (7)

Vierailija

No enpäs nyt oikein tiedä. Ei naisetkaan mitään koneita ole. Itselleni riittää ihan se kerta aina, en tarvitse uusintakierroksia, tosin meillä se kerta kestääkin todella kauan.. Mutta en nyt tiedä, voitko olla oikein tyytymätön, kun kuitenkin säännöllisesti sitä seksiä saat. Ja ei ole varmaan tyttöystäväsi mielestä maailman houkuttelevin ajatus alkaa suorittaa suuseksiä sen jälkeen, kun olette olleet aktissa ja olet lauennutkin. 
Mutta tämä oli vaan minun mielipiteeni. Mielestäni sinun pitäisi olla ihan tyytyväinen, tai sitten voit keskustella tyttöystäväsi kanssa asiasta, ja voitte yrittää päätyä jonkinnäköisenn kompromissiin, niin että kaikki olisi tyytyväisiä

Vierailija

Ensimmäisellä kommentoijalla on hyviä pointteja: kun on kerran tullut, niin kaikkia ei vain sen jälkeen enää haluta. Lisäksi jos olet jo kertaalleen tullut, niin suuseksi sen jälkeen ei kaikista ole kivaa. Itse ainakin toivoisin, että mies siinä välissä vähän putsaisi itseään, koska me siis käytämme kondomia, ja siitä jää ikävä maku.

Mutta itsellänikään ei haluja yleensä ole toiseen kierrokseen, jos on, niin ne ovat harvoja kertoja. Poikaystäväni on ollut niistä välillä vähän harmissaan, kus siis sanon ei, mutta joskus taas yritetään ottaa uusiksi. Se, että tyttöystäväsi sanoo, ettet saa erektiota toiseen kertaan, kuulostaa oudolta.. Joko se on hänen aiemmista kokemuksistaan tullut, tai sitten hän juuri välttälee uusintakierrosta. Mutta miksi?

Itse juttelisin sen toisen puoliskon kanssa hyvässä hengessä kyseisestä asiasta, ja nimenomaan silloin, kun ette ole seksiä harrastamassa.

Vierailija

Useimmiten meillä riittää se yksi kerta, mutta oikeastaa kerran pari viikossa harrastamme seksiä pariin otteeseen peräkkäin. Meillä se alkaa molempien lauettua kun jäädään makoilemaan toistemme kainaloon, silitellään ja pussaillaan niin jossakin vaiheessa (eikä mene edes kauaa =D) miehellä alkaa seisoa ja se on menoa sitten =D En tiedä toimisiko teillä tuollainen taktiikka, että silittelen ja suutelet naista, pidät häntä hyvänä jne, etkä ajattele "omaa etuasi". Ja voi siinä sängyllä makoilla pitempäänkin.

Mutta suosittelisin kanssa juttelemaan asiasta tyttöystäväsi kanssa, miksi hän ei halua seksiä toiseen kertaan.

Vierailija

Kannattaisi puhua tyttöystävän kanssa ja selvittää miksi hän ei halua toista kertaa. Itsekseen asian pohtiminen ei johda mihinkään.

Vierailija

Naisena en itsekkään kovin usein kaipaa toista kierrosta. Ehkä voisit koettaa houkutella tyttöystävän kanssasi suihkuun ekan yhdynnän jälkeen. Siellä kun vähän hyväilee suihkun lomassa ja peseytyy kunnolla, niin saattaa huvittaa sen jälkeen paremmin. Itse en ainakaan suistu likaista penistä nuoleskelemaan vaan saatan miehen passittaa pesulle kesken. Kaikki ei sitä aina kehtaa sanoa kuitenkaan. Ja toinen asia syy on, että välillä toisesta yhdynnästä tulee tosi kipeeksi paikat ainaki meil naisilla. Ankara jyystö saa pillun pahimmillaan vereslihalle ja jopa pyörällä ajaminen sattuu. Naisellasi saattaa olla tuollainen kokemus taustallaan.

Vierailija

kuulostaa siltä, että naisesi on tavallaan katkera laukeamisestasi. sinä laukeat aina, mutta nainen jää kesken ja haluaisi myös saada orgasmin. joillekin naisille (kuten itsellenikin) on todella vaikeaa saada orgasmia tavallisesta yhdynnästä, mutta suuseksistä sen saattaa saada helposti. ehkä naisesi vain toivoisi, että keskittyisit omien halujesi sijaan täysillä häneen, ja antaisit hänelle orgasmin. itseänikin ketuttaa jos mies laukeaa, muttei jaksa saattaa minua loppuun asti. mielestäni on epäreilua, että sinä vaadit itsellesi toista kierrosta, kun naisesi ei ole lauennut ensimmäistäkään kertaa. itse ehdottaisin kompromissiä: anna naisellesi kunnolla suuseksiä laukeamisesi jälkeen ja sitten vasta, kun naisesi on aivan kiihottunut ja lähes huipussa, aloitat taas tavallisen yhdynnän, mikäli olet ehtinyt saada uuden erektion siinä ajassa. näin voisitte molemmat nauttia.

Vierailija

Edellinen kommentoija on ihan oikeilla jäljillä, mutta taisi ymmärtää jotain väärin. Minä ymmärsin, että aloittaja antaa naiselleen suuseksiä yhdynnän jälkeen ja näin ollen keskittyy tämänkin nautintoon. Mutta ehkä nainen ajattelee, että nyt ollaan tasoissa, en tyydytä sinua enää, mikä on kyllä aika itsekästä, jos hän noin ajattelee. Ei missään nimessä aina tarvitse olla epäitsekäs sängyssä, mutta jos koskaan ei halua ajatella vain toisen nautintoa, niin se on aika ikävää ja sitten voi käydä niin, ettei kumpaakaan enää huvita tyydyttää toista. Puhukaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat