Onko oikein olla vihainen tästä?

Vierailija

Moikka!

Kuulin muutama viikko sitten eräältä ystävältäni että nykyinen tyttöystäväni on harrastanut seksiä meidän seurustelusuhteen alkuvaiheilla minulle todella läheisen ystäväni kanssa. Kyseinen ystäväni kenen kanssa nykyinen tyttöystäväni on harrastanut seksiä on minun lapsuudenystäväni ja olemme aina olleet todella läheisiä. 

Kysyin asiaa vielä varmistaakseni sen paikkansapitävyyden tältä lapsuudenystävältäni ja hyvänä ystävänä hän myönsi sen. Ymmärrän täysin ettei tämä lapsuudenystäväni ollut tietoinen siitä että hänen silloinen seksikumppani seurustelee kanssani. 

Minua surettaa tämä erityisen paljon koska ystäväni kenen kanssa nykyinen tyttöystäväni on harrastanut seksiä on minulle niin läheinen että teko satutti minua erityisen paljon. 

Onko väärin että olen suuttunut tästä? 

Kommentit (4)

Vierailija

Siis suomennettuna: tyttöystäväsi on pettänyt sinua. Tottakai sinulla on oikeus olla siitä vihainen, koska se ei ole koskaan oikein! Sinut on petetty, miksi edes mietit, että saatko olla siitä suuttunut...?

Vierailija

Onpa ollut ilkeä temppu tyttöystävältäsi! Ja on oikeutettua, että olet suuttunut ja loukkaantunut. Olisin minäkin. Tuo asia kannattaa selvittää niin nopeaa kun mahdollista, jos oma mielenkiintosi siihen riittää.

Vierailija

On oikeutettua olla suuttunut! Mutta tiesikö siis tyttöystäväsi kenen kanssa seksiä oikein harrastaa? Siis jos hän tiesi niin temppuhan oli todella törkeä!

Ja tietysti asia on hieman vaikeampi sillä ystäväsi ei tiennyt teidän seurustelevan. Veikkaan, että hän ei olisi tehnyt mitään jos olisi tiennyt suhteestanne! Mielestäni ystäväsi on tosi reilu, koska sanoi heti suoraan miten asia on mennyt. Uskon kyllä, että sinun ja tyttöystäväsi välit voivat ainakin rakoilla jos ei muuta sillä tällaista asiaa on vaikea unohtaa!

Toivottavasti saatte asiat sovittua ja kannattaa miettiä kuinka paljon asia sinua häiritsee ja mietityttää. Itse en pystyisi unohtamaan tuollaista ja juttu tulisi varmasti ainakin silloin mieleen jos joskus olisimme kolmestaan jossain...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat