Yksinäistä

Vierailija

En tiedä minne tässä kirjoittaisi tai mistä sitä seuraa etsisi, tämä lopputulos on kuitenkin sama ettei ketään koskaan kiinnosta ja on turhaa ollut kirjoitella, kirjoitteli sitten hyvissä tahi huonommissa fiiliksissä. On niin turhauttavaa olla aina itsekseen. Ei mulla ole mitään hurjaa hinkua löytää seuraa, pikemminkin niinpäin, että aina välillä kaipailee jotain ihmistä jonka kanssa jakaa joku juttu, ja sellaista läheisyyttä kans. Mutta sitten tämä yksinäisyys ja toivottomuus myös laittaa masentamaan. Ja se masentuneisuus on intensiteetiltään paljon voimakkaampaa kuin tuo varsinainen seuran tarpeeni. Se mitä ajan takaa on ettei tällaisista ikävistä fiiliksistä oikein oikein pääse siihen lopputulokseen että seuraakin löytyisi. Mutta jotenkin tämä koko asia on niin kurjaa. Onhan sitä seuraa kaikenlaisilla ihmisillä. Jotenkin kaikkein surullisinta tässä on että vaikuttaa näyttelevän kovin suurta roolia tässä koko yhtälössä, että perusluontoni ja itseilmaisu tapani ei ole sellainen, että mua hurjasti kiinnostais esittää olevani jotain muuta kuin olen, se tuntuu haittaavaan paljon. En mä tiedä en mä jaksa analysoida tätä asiaa sen enempää, vaikka tässä ei mitään järkeä ole, niin ei siitä asian ymmärtämisestäkään mitään iloa ole seurannut. Olisi mukavaa joskus löytää seuraa. Kai se on sellainen asia jonka täälläkin lueskelevat ihmiset voivat ymmärtää, vaikka eivät ehkä ole joutuneet koskana kohtaamaan yksinäisyyttä. Mitä mun pitäis muka kirjoittaa tähän? Eikö se ole vähän kummallista että pitäisi kirjoittaa jotenkin niin taitavasti ja hienosti, että edes joku voisi vastata - kun kuitenkin vastaavasa tilanteessa naisilla ei ole tätä ongelmaa. He voivat kirjoittaa vähän mitä tahansa niin kyllä sitä joku kiinostunut löytyy. Ehkä nyt ei kuitenkaan kaikkien kohdalla, mutta käytännössä ainakin vastaavassa elämäntilanteessa oleva nainen ei kohtaisi mitään ongelmia. itsekin kun tätä testasin niin nainen voisi sopia vaikka 100kpl treffejä kuukaudessa suurin piirtein samalla panoksella ja asenteella, kuin millä itse olen liikenteessä. Ei se ole reilua, mutta ei maailmassa muukaan asia ole reilusti. Tämä kuitenkin on jotenkin tämän koko kirjoittelun ytimessä. Ei voi kirjoittaa avoimesti ja omana itsenään, kun tästä epäreiluudesta johtuen naisten ei tarvitse sulattaa ihmisiä sellaisena kuin he oikeasti ovat, he voivat olla tylyjä ja ikäviä yksinäisille ihmisille, kun ei itse tarvitse olla yksinäinen. Aika katkeraa ajatuksen juoksua, mutta en mä en tiedä mitä ajatella, kun tämä on ollut niin turhaa. Monta vuotta käyttänyt seuranhaeskeluun aikaa, turhaan. Kun nainen käyttää siihen 30minuuttia, hänellä on jo enemmän juttuseuraa kuin mitä mulla on tässä ollut.

Kommentit (14)

Vierailija

Niinpä niin se on ihan yhdentekevää mitä tänne kirjoittelee tai yhtään minnekkään. Laitoin juuri mustikkapiirakan uuniin. Pistin puoliksi siihen myös banaania. Saa nähdä pystyykö sitä syömään. Ei kyllä nyt jaksa asiasta innostua, kun ei ketään kiinnosta niin on turhaa kertoa yhtään mitään. Ihan sama mitä mä tähän nytkin kirjotan. Ihan vaan siksi kun te olette tuollaisia. Mitä sun mielestä ois pitänyt kirjoittaa? Ei se mitään eroa olis tehnyt kuitenkaan.

Vierailija

TEE MEILLE KAIKILLE (MYÖS ITSELLESI) PALVELUS JA LOPETA TÄNNE KIRJOITTELU. Turhaan sinä aikasi tuhlaat kirjoittelemalla tänne jatkuvasti jotain ruikutuksia yksinäisyydestäsi ja kurjasta elämästäsi. Olet varmaan jo itsekkin huomannut, ettei tänne kirjoittamisesta ole sinulle mitään hyötyä. Vai oletko niin tyhmä, ettet sitä tajua.

Vierailija

miksi ruikutat täällä omaa surkeuttasi ja sitä ettei sinulla ole seuraa, ei sitä ruudun takaa seuraa löydä. mikset mene ulos ja etsi sitä seuraa?

Vierailija

Sulle sais jo hommata tänne jonkun eston, ettet pystyisi enään ruikuttaa täällä.. Moneskohan marina ketju tämä jo on jonka olet aikaan saanut? Omissa laskuissani varmaan kolmas tai neljäs, mutta näitä lienee lisää? Ei taida olla kaikki muumit laaksossa kun kerta toisensa jälkeen jaksaa kirjottaa jumalattoman ruikutusromaanin, luulet varmaan, että ihmiset eivät tunnista kuka siellä taas kirjottelee... Lopetan kohta koko cosmon nettisivun lukemisen, alkaa jo vituttaa senverra rajusti, onneks lehti on olemassa, vai oletko sinnekkin hommannut jonkun oman ruikutussivun..... 

Vierailija
Vierailija

Sulle sais jo hommata tänne jonkun eston, ettet pystyisi enään ruikuttaa täällä.. Moneskohan marina ketju tämä jo on jonka olet aikaan saanut? Omissa laskuissani varmaan kolmas tai neljäs, mutta näitä lienee lisää? Ei taida olla kaikki muumit laaksossa kun kerta toisensa jälkeen jaksaa kirjottaa jumalattoman ruikutusromaanin, luulet varmaan, että ihmiset eivät tunnista kuka siellä taas kirjottelee... Lopetan kohta koko cosmon nettisivun lukemisen, alkaa jo vituttaa senverra rajusti, onneks lehti on olemassa, vai oletko sinnekkin hommannut jonkun oman ruikutussivun..... 

Kyllä tuostakin huomaa kuka täällä oikeasti on negatiivinen, tolla tavalla jaksaa marista ilman mitään kunnollista syytä, siitäpä näkee heti miten tekopyhää tuollainen on. Ai sun mielestä olet tosi positiivinen ja iloinen, kun et kestä jonkun yksinäisen ihmisen kirjoitteluja niin oksennat tuollaista hapannaamaista roskaa?

Mulla sentään on joku kunnollinen syy alakuloisuuteeni.

"et ole harkinnut instagram ja kik- tilin perustamista? Niiden kautta on jo nuori pariskunta löytänyt toisensa :)"

En tiedä mitä ne ovat mutta pitänee selvitellä asiaa :)

Vierailija
Vierailija

Joo, todellakin aloittajalle saisi hommata jonkun eston tänne, kun jatkuvasti kirjoittelee samaa ritinaa tänne. Ei keskustelupalstat sellaista varten ole. Miksi cosmossa ei ongelmaan puututa ja poisteta tuollaisia palstalta?

Vierailija

Sää todellakin tarvisit jonkun eston tälle palstalle kirjoitteluun, sillä teet tänne jatkuvasti uusia aloituksia samaan asiaan liittyen sekä nostat omia keskustelujasi kommentoimalla niitä. Nytkin viiden ensimmäisen tekstin joukossa on neljä sinun aloitustasi, joissa kaikissa rutiset tylsää elämääsi.

Juuri se jatkuva rutiseminen ja muiden haukkuminen karkoittaa kaikki ihmiset, eikä ketään kiinnosta tutustua noin negatiiviseen tyyppiin. Opi jo viimein näkemään omat vikasi ja lopeta muiden syyttely.

Vierailija
Desuetude

En tiedä minne tässä kirjoittaisi tai mistä sitä seuraa etsisi, tämä lopputulos on kuitenkin sama ettei ketään koskaan kiinnosta ja on turhaa ollut kirjoitella, kirjoitteli sitten hyvissä tahi huonommissa fiiliksissä. On niin turhauttavaa olla aina itsekseen. Ei mulla ole mitään hurjaa hinkua löytää seuraa, pikemminkin niinpäin, että aina välillä kaipailee jotain ihmistä jonka kanssa jakaa joku juttu, ja sellaista läheisyyttä kans. Mutta sitten tämä yksinäisyys ja toivottomuus myös laittaa masentamaan. Ja se masentuneisuus on intensiteetiltään paljon voimakkaampaa kuin tuo varsinainen seuran tarpeeni. Se mitä ajan takaa on ettei tällaisista ikävistä fiiliksistä oikein oikein pääse siihen lopputulokseen että seuraakin löytyisi. Mutta jotenkin tämä koko asia on niin kurjaa. Onhan sitä seuraa kaikenlaisilla ihmisillä. Jotenkin kaikkein surullisinta tässä on että vaikuttaa näyttelevän kovin suurta roolia tässä koko yhtälössä, että perusluontoni ja itseilmaisu tapani ei ole sellainen, että mua hurjasti kiinnostais esittää olevani jotain muuta kuin olen, se tuntuu haittaavaan paljon. En mä tiedä en mä jaksa analysoida tätä asiaa sen enempää, vaikka tässä ei mitään järkeä ole, niin ei siitä asian ymmärtämisestäkään mitään iloa ole seurannut. Olisi mukavaa joskus löytää seuraa. Kai se on sellainen asia jonka täälläkin lueskelevat ihmiset voivat ymmärtää, vaikka eivät ehkä ole joutuneet koskana kohtaamaan yksinäisyyttä. Mitä mun pitäis muka kirjoittaa tähän? Eikö se ole vähän kummallista että pitäisi kirjoittaa jotenkin niin taitavasti ja hienosti, että edes joku voisi vastata - kun kuitenkin vastaavasa tilanteessa naisilla ei ole tätä ongelmaa. He voivat kirjoittaa vähän mitä tahansa niin kyllä sitä joku kiinostunut löytyy. Ehkä nyt ei kuitenkaan kaikkien kohdalla, mutta käytännössä ainakin vastaavassa elämäntilanteessa oleva nainen ei kohtaisi mitään ongelmia. itsekin kun tätä testasin niin nainen voisi sopia vaikka 100kpl treffejä kuukaudessa suurin piirtein samalla panoksella ja asenteella, kuin millä itse olen liikenteessä. Ei se ole reilua, mutta ei maailmassa muukaan asia ole reilusti. Tämä kuitenkin on jotenkin tämän koko kirjoittelun ytimessä. Ei voi kirjoittaa avoimesti ja omana itsenään, kun tästä epäreiluudesta johtuen naisten ei tarvitse sulattaa ihmisiä sellaisena kuin he oikeasti ovat, he voivat olla tylyjä ja ikäviä yksinäisille ihmisille, kun ei itse tarvitse olla yksinäinen. Aika katkeraa ajatuksen juoksua, mutta en mä en tiedä mitä ajatella, kun tämä on ollut niin turhaa. Monta vuotta käyttänyt seuranhaeskeluun aikaa, turhaan. Kun nainen käyttää siihen 30minuuttia, hänellä on jo enemmän juttuseuraa kuin mitä mulla on tässä ollut.

Älä välitä ilkeistä ihmisistä! Tää maailma on tälläinen, että joskus joutuu olemaan yksin. :/ Koita jaksaa! Et oo yksin noiden tuntemusten kans.. Ihmiset on yleensä sellaisia, et ajattelee vaan omaa napaa.. eikä välitetä vaikka joku pyytää apua ja tukea. Tuut varmasti löytään seuraa kun oot vaan kärsivällinen :)

Vierailija

Kirjoittaa sä kyllä osaat, joten miten olis, kirjoita vaikka aiheesta "yksinäisyys" romaani Cosmopolitanin keskustelupalstan späämmämisen sijasta. Uskon että sulta tekstiä riittää aiheesta vaikka romaanitrilogian verran.

Jos et ole nettideittipalstoilta seuraa löytänyt, ajattelitko että Cosmon seksi & suhteet palstalla se olisi yhtään helpompaa? Aika lailla näyttää todistetun että eipä ole.

Vierailija

Moi! Mies hyvä olen seuraillut löpinääsi täällä cosmon sivulla jo pidempään ja toivon todella, että löytäisit elämääsi sisältöä. Ehkä kannattaisi lähteä seikkailulle oman napasi ja kotiseutusi ulkopuolelle. Oletko miettinyt, että kesän aikana voisit matkustaa vaikka ympäri kotimaata melko edullisesti? Voisit vaikka kiertää kotimaan festareilla tai kesätapahtumissa talkootöissä. Niihin pääsee esim. anniskelu tai hygienia passin avulla hommiin. Tai sitten kitaraa soitellen jonkin itselle vieraamman kaupungin keskustaan ja hattu esiin rahoja varten. Junalla tai liftaamalla suomessa kyllä voi liikkua ilman passia mielin määrin. Seikkaillessa saattaisi olla helpompi mennä juttelemaan naisväelle. Ties vaikka unelmiesi nainen tulisi vastaan ja pääsisit tämän juttusille. Mukavaa kesää! terv.Cosmon lukija.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat