Muuttaisinko Tampereelle?

Vierailija

Eli siis tilanteeni on etten osaa päättää mitä teen... Kumpikaan vaihtoehto ei ole selkeästi vielä oikea, joten hirveä tilanne siinä mielessä...

Elikkäs aloitin viime syksynä opiskelut pienehkössä kaupungissa. Kaikki on ihan ok, mutta jotain pirisystä kaipaisin..Joten siis hainkin tänä keväänä samaa alaa Tampereelle, ja siirtony hyväksyttiin siellä. Mitä siis nyt teen lähdenkö vai jäänkö? Mielipiteitä kaipaan, täällä kaikki tuttu ja turvallinen, muualla kaikki uudelleen rakennettava mutta mitä mahdollisuuksia se toisikaan... Äääh...

Kommentit (1)

Vierailija

Itse muutin heti Tampereelle, kun sain täältä opiskelupaikan. Tiesin jo vähän etukäteen, ettei ala ole minulle juuri se oikea, mutta olin aina unelmoinut muutosta isompaan kaupunkiin. Ja Tampere on lempikaupunkini, ja tietenkin tahdoin kokeilla sitä opiskelupaikkaa. Mutta itse tiesin tuolloin 100% varmuudella, että tänne haluan, ja täällä olen jo asunut kuusi vuotta. Päivääkään en ole päätöstä katunut. Mutta, sinun pitää päättää, että mikä on paras vaihtoehto sinulle :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat