Unessa muhinoin poikaystäväni bestiksen kanssa!

Vierailija

Näin viime yönä unta, jollaista en olisi ikinä uskonut näkeväni; muhinoin siinä nimittäin poikaystäväni bestiksen kanssa! Herätessäni aamulla olin tosi järkyttynyt - ja olen yhä! En yhtään tiedä, mistä tuollainen ilmestyi uniini..

"Oikeassa elämässä" olemme poikaystäväni kanssa onnellisia. En ole missään vaiheessa ajatellut poikaystäväni bestistä SIINÄ mielessä. Eikä mieleeni tulisi edes pettää poikaystävääni! Tiedän myös, että poikaystäväni bestis ei oikeasti alkaisi mihinkään juttuun kanssani; minä kun en ole hänen tyyppiään. Poikaystäväni bestis on ihan mukava tyyppi, muttei oikein minun makuuni.

Siksi olenkin järkyttynyt, miksi juuri hänen piti tulla uniini. Tai ylipäätään kenenkään muun miehen kuin poikaystäväni?

En välttämättä tarvitse tähän mitään neuvoja, vaikkei minulla tietenkään niitä vastaan mitään ole. Halusin vain jakaa tämän jonkun kanssa; poikaystävälleni tai hänen bestikselleen en tästä unesta aio missään tapauksessa kertoa!

Kommentit (3)

Vierailija

Ei hätää! Olen itse nähnyt vastaavanlaisia unia, mutta ne eivät suinkaan tarkoita sitä, miltä ne suoralta kädeltä voisi kuulostaa :) unissa on yleensä aivan eri, symboolinen sanoma, joka heijastaa unen näkijän sen hetkisiä ajatuksia ja perustuu kokemuksiin ja omaan historiaan. Jos haluat ns. mielenrauhaa ja selitystä, miksi näit kyseisen unen, niin vilkaiseppas tämä: http://www.unientulkinta.com/pettaminen-unessa#more-61

Vierailija

Nuo on aika tavallisia :) Etkä sinä voi siihen vaikuttaa, mitä alitajunnassasi pyörii. Itsekkin tullut välillä hämmästeltyä omia unia, mutta nehän on vaan unia :) Ja vaikka kertoisitkin, niin eihän siitä voi suuttua, ehkä sille voisi vaan nauraa !

Vierailija

Mä nään melkein viikottain seksi- ja romanssiunia muista miehistä :P poikaystävä on siihen tottunut. Ei unilleen mitään voi. Ne on vaan tapa käsitellä tunteitaan ja päivän tapahtumia eikä niissä usein ole mitään järkeä. Koska ne on unia. Väänsinkö jo tarpeeksi vai onko vielä unen ja todellisten tunteiden ja himojen välillä vielä jotain epäselvyyttä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat