Uusia ystäviä vaasasta?

Vierailija

Olen 19-vuotias vastikään vaasalaistunut turkulainen. Tykkään blogeista, kävelyretkistä, hulluista ideoista ja haaveilusta. Kaipaisin kaveria jonka kanssa voisi tutustua vaasaan, järjestää ex tempore -piknikkejä, käydä baarissa tai kahvilla tai vaikka jutella aamuneljään asti kaikesta mahdollisesta. :)

Kommentit (5)

Vierailija

Hei!

Täällä olis yks Vaasalainen jolle kelpais seura :) Nyt kun tulee kesä niin olis kiva hengailla kaikkialla ja osallistua tapahtumiin ja baareilla jne. Oon itte 23-vuotias nainen. Tykkäisin ite olla koko aika menos jos löytys sellane kaveri joka tykkäis kans :D Ja on se kiva myös vaan jutellakin.

Olis kiva tutustua suhun s-postin kautta paremmin ja kattoo jos natsais. jos sua vaan kiinnostaa?

En tiiä miten tää homma tääl toimii, että näkyykö tuo s-posti sulle? En oikee viittis kyl tähän yleiseenkään sitä laittaa..:( Hmm..

Vierailija

Moi!

Olen itsekin 19-vuotias. Olen asunut koko elämäni Vaasassa, joten mulle tää on tuttu paikka :) Pidän ulkona olemisesta ja on minullakin hulluja ideoita silloin tällöin ja lähden muiden ideoihin mukaan ajattelematta sitä sen enempää, joten samankaltainen seura on aina mukavaa. Pistä vaan sähköpostia tulemaan jos kiinnostaa! :)

Vierailija

Voi harmi että oon vähän myöhässä tästä! :( Toivottavasti tulisi uusia tälläsiä keskusteluita, itekin juuri vaasaan muuttaneena olis kiva tuntea muitakin kun poikaystävä! :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat