Onko mitään mahista tähän mieheen?

Vierailija

Ollaan tän miehen kans useaan otteeseen lähdetty samaa matkaa baarista kotia. Aluks juteltii myös jonkun verran facebookissa. Mut ain joka kerran jälkee ku ollaan oltu baari illan jälkee yhessä niin tuntuu et juttelutki on vähentyny. Nyt tuntuu et oon kuitenki enemmä alkananu kiinnostuu täst miehest ja sen menettämine tuntus pahalta. tuntuu et mies pitää tätä ihan vaa pano juttuna. Onkohan mulla mitään mahollisuutta saaha tätä miestä itelleni vai pitäisikö vaan antaa olla?

Kommentit (2)

Vierailija

Eiköhän mies olisi aktiivinen pitämään yhteyttä, mikäli on kiinnostunut jostain vakavammasta. Eli kyllähän toi vähän kuulostaa siltä, että mies on vaan seksin perässä. Voithan kokeilla ehdottaa miehelle että tapaisitte joku kerta selvinpäin, katsoa miten mies reagoi ja siitä sitten vetää johtopäätöksiä. Mutta sinuna en ehkä herättelisi turhia toiveita miehen suhteen.

onneton
Seuraa 
Liittynyt21.8.2011

Tuosta viestiketjun aloituksesta on jo aikaa, en tiedä kamppailetko vielä samojen kysymysten parissa... Mutta, sama vika meikäläisellä. Todella, todella ahdistava tilanne kun tunteet alkaa tulla peliin. Jonkun kerran on baari-ilta vienyt samaan osoitteeseen mikäli baarissa ollaan nähty. Selvinpäin ei sitten missään tekemisissä olla. Mulla on jotenkin epäilyksenä että sillä on muitakin naisia (oon nähnyt sen niiden kanssa, tosin osa voi olla ihan kavereitakin) ja meidän kaikkien kanssa vaan seksin perässä. Tekisi mieli selvinpäin kysyä joskus jonnekin ulos, mutta vanhanaikaisena odotan että miehen pitäisi tehdä sen suhteen aloite, ja olisi jo jotain tehnyt jos ihan oikeasti olisi kiinnostunut. Onhan tätä jo yli puolivuotta jatkunut. Oon kyllä suunnitellut että jos vielä seuraavaa kertaa tulee, niin aion yrittää baari-iltana jotain tietoa miehestä repiä tai vihjata omia tuntemuksia, ja jos vihreää valoa tulee niin sitten selvinpäin tapaamista ehdottaa. Että eipä ne asiat taida ratketa kuin suoraan kysymällä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat