sinun numerosi?

Vierailija

kiinnostaisi herätellä keskustelua SIITÄ numerosta. Millaisia numeroita normaalisti ihmisillä on? itse olen 20 vuotias ja numeroni on 24. aktiivinen olen ollut kahden vuoden ajan. millaisia numeroita muilla on? olisi kiva kuulla! :)) 

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

20v. ja numeroni on 1. Tämän kanssa seurustelua vuosi takana. Ei tässä iässä hirvee paljo pitäis olla, jos ei yhen illan juttuja harrasta. ällöttää sellaset. 

Vierailija

Olen 21-vuotias ja oma numeroni on 1. Tämän henkilön kanssa olen seurustellut yli viisi vuotta ja luulen että se pysyykin tuossa yhdessä! :) <3 Olisihan se kivaa "kokeilla" muitakin, mutta oma Se Oikea sattui kohdalle jo näin nuorena, niin minkäs sille voi muutakun olla onnellinen!

Vierailija

Itse olen 25-vuotias ja luku on 11. Viimeisten neljän vuoden aikana ei ole kasvanut mihinkään, kun löytyi tuo toinen osapuoli silloin.

Vierailija

19 vuotta ja numeroni on 6. Eka kerta reilu 4 vuotta sitten. 1.5 vuoteen ei ole ollut tarvetta "kasvattaa" lukemaa ja toivottavasti ei tarvikkaan :) <3

Vierailija

Ikäni on ihan pian 20vuotta ja numeroni on 1! :) mielestäni kehuttavampi numero on se, mitä pienempi se on. Suurinumeroista "leidiä" jotenkin ainakin minä katson hieman en niin kunnioittavasti. Arvostettavampaa on monta kertaa mahdollisesti yhden (rakkaan) kanssa, kuin kymmenet kerrat ihan kenen tahansa kanssa!

Vierailija

joo muaki jotenki hirvittää jos niitä numeroita tosissaan on paljon. Yhdenkin leidin tiedän popsineen vuoden aikana 4 jälkiehkäsypilleriä ja kaikki eri miehenkin takia, ja ikää ei ole edes täysiäksi asti. Ei se määrä vaan se laatu.. Oma numeroni on 1.

Vierailija

Itse olen 21 ja "numeroni" on hmm... ehkä 30. Eikä hävetä, olen vain seksuaalisesti aktiivinen ja tunnen jokaisen kumppanini. Ei ole väliä jos muita kauhistuttaa, itse tiedän parhaiten enkä harrasta suojaamatonta yhdyntää.

Ei niillä luvuilla "leijua" tarvi kenellekkään, ei ole sillekään tarvetta. Omapa on asiani. :)

Vierailija

Itse en pidä lukua kumpaankaan suuntaan kunnioitettavampana, mutta se ärsyttää miten jotkut tuomitsevat suuren luvun naisia... Jos on alkanut seurustelemaan 16v ja seurustelee 5 vuotta, luku on melko varmasti pienempi (tai ainakin pitäisi olla) 21 vuoden iässä kuin heillä, jotka eivät ole seurustelleet koskaan ja ovat silti seksuaalisia. Mielestäni se luku ei kerro itsearvostuksesta tai "huoramaisuudesta" vaan niistä kertoo pikemminkin se, miten näihin tilanteisiin on hakeutunut ja miksi. Oma lukuni on 2 ja olen 20v.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat