Iskuyritys keskellä päivää

Vierailija

Haluaisin vähän naisnäkökulmaa aiheeseen:

Baarit ja nettideittalu eivät tunnu jotenkin luonnollisimmalta paikoilta lähestyä naisia minulle ja kun usein aivan arkisissa tilanteissa näkee mielenkiintoisia ihmisiä, niin olen jo pidempään miettinyt, että mitäpä jos rohkaistuisi ja lähestyisi vaikkapa kaupassa tai kirjastossa jotain mielenkiintoisen mukaista naista.

Kysymyksiä minulla on kaksi:

1. Onko antaa vinkkejä siihen miten tällainen arkinen lähestyminen kannattaa tehdä, ettei nainen säikähdä, kun ei tällainen ole kovin tavallista suomalaisessa kulttuurissa.

2. Miten reagoisitte jos teitä lähestyttäisiin ja se lähestyjä ei olisikaan teitä miellyttävä? Olen mielestäni ihan ihan suhteellisen komea, mutta kun en kuitenkaan ole mikään Brad Pitt, niin hieman pelottaa, että tulee naisilta paskaa niskaan, "kuka toi luulee olevansa kun lähestyy mua" ym. Tuollaista usein nimittäin koen baareissa naisilta, mutta siellä on helpompi jotenkin ottaa asia huumorilla, mutta päivällä lähestymiseen kynnys on korkeampi.

Kommentit (1)

Vierailija

Kannattaa aloittaa flirttailu sillä tavalla, jolla toinen osapuoli ei heti tajua hänen olevan "saaliisi". Esimerkiksi kirjastossa, jos huomaat potentiaalisen ehdokkaan niin kysyt häneltä vaikka jostakin kirjasta (joka on hänellä kädessään, uutuudesta, klassikosta).

Jos juttu lähteää luistamaan, sen jälkeen laitat enemmän flirttivaihdetta silmään.

Onnea iskuyrityksillesi! ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat