erektion lopahtaminen..

Vierailija

Ollaan seurusteltu nykyisen mieheni kanssa noin 2kk ja tunnettu melkein puoli vuotta ollen hyvin läheisissä väleissä koko sen ajan.

Meillä on seksi sujunut älyttömän hyvin ja tunnen olevani täysin sekopäisesti rakastunut tähän mieheen kaikinpuolin.

Nyt muutaman viimeisen kerran on ilmennyt sellaista että miehellä seisoo ekana normaalisti, mutta kun aloitamme hommat niin erektio lopahtaa ja sitä on vaikea saada takaisin edes suihin ottamalla...:/

Alusse se meni vain niin että ekan erän jälkeen ei pystynyt mies enään toista kierrosta mikä oli oikein ok mulle, mutta nyt on alkanut ettei edes aamulla tahdo nousta :o Viimeksi tänään, aamuseksiä ei ollut ollenkaan niinkuin yleensä on. PItkälle iltapäivään huomasin vasta että mies rupeaa lähestymään seksuaalisesti minua mutta kun aloitimme hommat niin ei seiso enään.. mikä vikana??

Huomaan että se ottaa miehen itsetunnolle, hän haluaisi kuulemma seksiä, muttei vaan nouse ja omien sanojensa mukaan että hän rupeaa miettimään sitä seisomista seksin alkaessa.. voisiko se johtua siitä ?

MInussa ei kuulemma ole mitään vikaa, päin vastoin ja haluan uskoa niin koska hän niin sanoi. Ymmärrän ettei miehet ole mitään robotteja ja käveleviä dildoja mutta pakko myöntää että se hieman minuakin häiritsee.. tai eniten se että näen kuinka hänen itsetuntonsa murtuu sillä hetkellä kun huomaa ettei onnistu.

Me juteltiin vähän asiasta ja vähän ajan päästä hommat sitten jatkuivat onneksi, mutta tämä lopahtaminen on alkanut mietityttämään..

Helppiä ja kokemuksia !

Kommentit (5)

Vierailija

voiskohan siihen vaikuttaa väsymys tai alkoholi tai stressi?

ittelläni kävi viime viikonloppuna yhden yön jutun kanssa vähän samalla tavalla. mies oli todella halukas ja hän oli se, joka teki aloitteen. erektio kuitenkin laski aika nopeaan, kun oli saatu penis sisälleni. lopulta seksistä ei tullut enää mitään, vaan alettiin nukkumaan. parin tunnin päästä herättyämme mies haluaa kokeilla uudestaan, mutta taas sama juttu. päällimmäiseksi vain jäi mieleen epäilys siitä, että vika olisi ollut minussa - erektio kun laski melko suoraa heti kun pääsimme yhdyntään. mies ei kuitenkaan vaikuttanut mitenkään pettyneeltä. päin vastoin hymyili ja sanoi, että oli ihana yö.kun olin aamulla lähdössä, tuli vielä eteiseen suutelemaan pitkän intohimoisen suudelman.

Vierailija

Toi voi hyvinkin johtua miehes jännityksestä. Jos erektiota miettii liikaa, se voi hyvinkin lerpahtaa. Koita saada miehes ajattelemaan jotain muuta kuin että pysyykö jäykkänä. :)

Vierailija

Toihan on ihan selvä juttu. Jos kerran aluksi onnistui ja nyt ei enää, niin se meinaa, että eka epäonnistuminen lyttäsi miehen itsetunnon ja sen jälkeen hän on joka kerta jännittänyt ja pelännyt, että sama tapahtuu taas ja silloinhan se tietenkin tapahtuu kun sitä miettii.

Naisena minulla ei ole tästä nimenomaisesta asiasta kokemusta, mutta omalla kohdalla orgasmin kanssa tapahtuu joskus samoin. Eli kun vaan mietin, että pitäisi tulla nopeasti, niin sitten en tule ollenkaan ja seuraavilla kerroilla mietin, että mitä jos taas käy sama ja sitten mietin, että haluisin tulla, niin en tule taaskaan. Siitä kierteestä on vaikea päästä eroon, mutta kun kyse on samasta ongelmasta periaatteessa, eikä se ole fyysinen ongelma, niin sama juttu voi toimia miehelle kuin mullekin. Mulla siis auttaa, että pitää vähän taukoa seksissä, niin sitten kun taas harrastaa seksiä, niin halut on niin kovat ja aikaa on mennyt sen verran, ettei sitä ongelmaa enää muista ja ongelma katoaa.

Vierailija

Kiitos neuvoista ja kommenteista. Eilen kävi taas niin että kesken puuhien erektio lopahti.

En mahtanut enään fiiliksilleni mitään vaan purskahdin itkuun, kun mulla tuli vääjäämättä mieleen taas se että vika on minussa enkä todellakaan haluaisi asian olevan niin! Se oli kyllä todella huono veto koska tuskin auttaa yhtään poikaystävääni tässä asiassa... mutta en mahtanut mitään purkaukselle =(

Haluan uskoa että kyse olisi vain jännityksestä mistä voisi päästä ajan kanssa eroon, mutta vääjäämättä tulee aina mieleen että itsessä on se vika.

Ehkäpä meidänkin pitää pitää vähän taukoa seksistä, jos se vaikka auttaisi.. vaikeaa vaan tulee olemaan kun haluaisin häntä jatkuvasti :P

Vierailija

Kyllä se pitää paikkaansa, että jos miestä ahdistaa tai mietityttää eroktio ja sen ylläpitäminen, etenkin jos se on vaikeaa niinkuin teillä tuntuu olevan, niin kyllä se erektio lerpahtaa. Oman poikkikseni kanssa on joskus käynyt noin, että hän rupesi liikaa miettimään sitä että erektio pääsi minua tyydyttäessä vähän laskemaan niin sitä oli vaikea saada takaisin koska mies mietti sitä liikaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat