asiaa seksistä

Vierailija

Kiinnostaisi kuulla teidän mielipiteenne asiasta ja saada ehkä hieman neuvojakin.

Olen siis seurustellut poikaystäväni kanssa n.4 kuukautta. Tuntuu,että meiltä on jo nyt kadonnut alun kipinä, seksi on vähentynyt ja samalla poikaystäväni ei huomioi enää minua samallatavalla kuin ennen. Ja syypäänä on pääsykokeet. hän on pyrkimässä Helsingin yliopistoon ja viettää kaiken aikansa pääsykoekirjojen parissa ja urheilee siinä samalla. Ei siinä vielä mitään,mutta silloin kun näemme hän ei ole läsnä samalla tavalla kuin ennen. Ja kun seksi on vähentynyt luulen heti,että vika on minussa ja hän ei vain halua seksiä kanssani.

Mikä neuvoksi? olemme kyllä puhuneet asiasta ja hän sanoo olevansa vain niin stressantunut. Tiedä sitten pitääkö se oikeasti paikkaansa....

Teenkö minä nyt kärpäsestä härkäsen?

Kommentit (3)

Vierailija

Onhan se ihan ymmärretävää, että pääsykokeisiin luvun aikana on stressaantunut, eikä seksi oo ensimmäisenä mielessä. Sinuna odottelisin siihen, että pääsykokeet loppuu, ja kattoisit sitten tilannetta. :)

Vierailija

Pääsykokeet stressaavat yleensä paljon, joten nyt kannattaisi keskittyä vain ja ainoastaan poikaystäväsi tukemiseen, että hän jaksaa loppuun asti tsempata ja pääsisi opiskelemaan. Te ehditte harrastaa seksiä kyllä pääsykokeiden jälkeenkin. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat