Ensi viikon ohjelma

Kommentit (7)

Vierailija

Ah, kesa Suomessa. Ihanaa. Mutta huh miten pitka matka! Sen takia juuri olen eparoinyt Kaliforniaan muuttoa niin pitkaan. Me olemme menossa Suomeen elokuun lopussa kaiketi. Mutta mies ei saa toista 10 paivaa enempaa yhtamittaista lomaa joten harmittavan lyhyeksi jaa reissu. :( Jos yksikseni menisin niin viipyisin kylla muutaman viikon ainakin. 

Vierailija

Joo tämä matka on kyllä aivan järkyttävä. :( Hieman lyhyempi silti kuin esimerkiksi Ausseista Suomeen. :) Itse en ikävä kyllä pysty olla kuin hieman alle pari viikkoa, mutta ihana silti päästä pitkästä aikaa käymään. 

Vierailija

hih joo, ei sillä ilmalla niin väliä, aivan mahtava vain päästä käymään. Mutta kyllä ihana nähdä Suomea pitkän talven jälkeen vihreämpänä. :)

Vierailija

Täällä on vihdoinkin jo ihanan keväistä/kesäistä ja pitäisi vielä lämmitä lisää :) Tosi ihana blogi muuten! Olen ollut vaihdossa Jenkeissä ja haluawhen ehdottomasno muuttaa sinne joskus edes vähäksi aikaa asumaan. Niiiin kateellisena luin juttuj. Coachellsta! Muutenkin tosi kivoja postauksia ja on kiva lukea jonkun, joka asuu Jenkeissä, kokemuksia. Kivaa keskiviikkoa! :)

-Katariina

Vierailija

Kevät on Suomessa aina epävakaista aikaa. Se täytyy hyväksyä. Kesä on vasta tulossa. Tällä viikolla lämpötilat pyörivät jo parissakympissä, ja aurinko paistaa joten nyt kelpaa. Toivottavasti lämpöä riittää myös sinun lomasi ajaksi! Welcome to Finland - simply the best country in whole world!!! :)

Vierailija

Juuri olen itsekin käymässä Suomessa, pitkästä aikaa. Täällä on yllättävän lämmintä, bleiserillä pärjää, mutta yöt ovat kylmiä. Viikkoon ei ole satanut, eli sitä odotellessa :) Toivottavasti lennot sujuvat hyvin ja matka menee nopeammin kuin mitä mulla - apua kuinka ne kellon viisarit ei liiku yhtään kun istuu koneessa...

Sara - www.conqueringcalafia.blogspot.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat