apua, vaikea tilanne!!

Vierailija

Eli siis.. Olemme tunteneet viimevuoden loppukesästä saakka.. Alusta asti on ollut pientä flirttiä..

Suutelimme ensi kertaa joskus ennen joulua. Emme kuitenkaan pitäneet yhteyttä tämän jälkeen.

Sama tapahtui vuodenvaihteen jälkeen tammikuun lopulla. Miehestä ei taaskaan kuulunut mitään, emmekä ole keskustelleet asiasta tarkemmin.

Viimeisimmän tapahtuman jälkeen, päätin että unohdan hänet. Minulla oli lyhyt suhde toiseen mieheen, olin muutaman viikon onnellinen ja pystyin ajattelemaan elämää ilman tätä toista miestä. Kun taas hänet töissä näin, rakastuin jälleen uudelleen, olin siis hetken ns laastarisuhteessa. Ennen tätä suhdetta mies kuitenkin oli innoks yrittämään mutta annoin pakit, peläten että asiat ei parane eikä mikään etene. Asumme eri paikkakunnilla.

Otin häneen kuitenkin yhteyttä uudelleen (muutenkin kuin töissä) ja kerroin tunteistani ja siitä kuinka en pysty unohtamaan vaikka kuinka haluaisin.

Nyt parin kuukauden jälkeen olen jopa erikoisessa tilanteessa, näen miehen lähes päivittäin, suutelemme ja meillä on hauskaa. Tämä tapahtuu kuitenkin töissä. Vapaa-ajalla mies ei juurikaan ota yhteyttä, itse tosin koitan aina, varmaan vähän liiankin väkisin. Hänen ystävänsä tietävät minusta/meistä.  Joskus hän kertoo tunteistaan humalassa tai tekstiviestillä, tosin pääasiallisesti minun aloitteestani. 

Mietityttää todella paljon että mitä pitäisi tehdä/sanoa. Olen korviani myöten rakastunut ja olisin valmis seurustelusuhteeseen. En uskalla enää sanoa hänelle asiasta tai kysellä, pelkään että hän ahdistuu.

Teksti oli pitkä, toivottavasti jaksatte lukea ja ymmärrätte jotain!

Kiitos vastaajille jo etukäteen.

Kommentit (1)

Vierailija

Kerro miehelle, ei siitä tilanteesta muuten eteenpäin pääse. Koita myös selvittää ennen sitä että mitä hän tekee vapaa-ajallaan kun ei silloin pidä yhteyttä, ehkä hänellä on toinenkin..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat