Pientä apua kaipaisin

Vierailija

Eksäni haluaisi nähdä minut ja minä kyllä haluaisin nähdä hänet mutta asiassa on kaksi muttaa.. Eksäni entinen tyttöystävä on syy koska pelkään että jos hän saa tietää että ollaan nähty miehen kanssa, hän suuttuu siitä ja alkaa minulle laittamaan viestiä siitä ja sitten se toinen syy.. Pelkään että minun omat tunteet nousevat pintaan jos nään eksäni.. Tunteeni ovat ihan sekaisin ja haluaisin kyllä kovasti nähdä miehen mutta en uskalla.. Mitä te tekisitte jos olisitte samassa tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija

Itselläni oli sama tilanne ensimmäisen seurustelusuhteen päätyttyä, että eksä ehdotteli näkemistä. Ja tietenkin suostuin, koska tunteet oli sekaisin. Kadun sitä edelleen, koska se vasta pistikin tunteeni sekaisin ja sai minut "roikkumaan" hänessä. Eli itse en suosittele tapaaman eksää, jos tunteet ovat yhtään epäselvät. Mutta sun täytyy päättää omasta puolestas!

Vierailija

Jos teillä ei ole aikeita palata yhteen, niin kannattaa pitää exään niin isoa välimatkaa kuin suinkin voi. Jos sinulla on tunteita vielä, ette voi olla kavereita tai missään epämääräisessä suhteessa. Se on parasta olla on tai off, kaikki siltä väliltä on vaan pahaksi sulle.

Vierailija

Meidän erosta on kyllä jo 1,5 vuotta mutta jotenkin ne tunteet ovat sekaisin.. Pitää miettiä tarkkaan pystynkö kohtaamaan miestä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat