Yksinäisyys

Vierailija

Olen yksinäinen, haluaisin löytää seuraa, kukaa ei halua seuraani, seurani ei kelpaa kenellekkään. Elämä on siksi kurjaa, en tiedä enää mitä tekisin.

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Ei nyt kannata vaipua tollaseen itsesääliin, se jos mikä ne kumppaniehdokkaat :) oot vaan oma valloittava itsesi niin kyllä sen muutkin huomaavat. Itseään haukkuvaa ja säälivää ihmistä taas ei kukaan itselleen vaivoikseen halua. Itsetuntoa peliin vaan ja uusia kontakteja etsimään! :)

Vierailija

etköhän ole jo nämä sivut nähnyt, vaihda nyt jo sivustoa. cosmon seksi&suhteet palsta on täynnä seuranhakuilmoituksiasi, voivottuluasi ja muiden haukkumista, että eiköhän tämä jo ala riittää. Apua on yritetty antaa ja tarjota, nyt on sinun aikasi tehdä jotain eikä hakea sääliä.

Vierailija

Seuraa toivoisin löytäväni, kirjoitin minne hyvänsä, ihmiset ovat pitkälti samanlaisia. En voi sinänsä mennä toisenlaisten ihmisten luo, vaikka sun mielestä voi vaikuttaa siltä.

Vierailija

Siis tarkennus, eivät kaikki ole ihan samanlaisia, mutta siinä määrin mitä eri sivustoille olen kirjoitellut, käytännössä ihmiset ovat tältäosin osoittautuneet samanlaisiksi, eikä ne yksilötason vaihtelut riitä, kaikki on riittävän samanlaisia, ainakin siinä suhteessa, ettei tällaisesta ihmisestä kiinnostuta.

Vierailija

Kukkuu! Jos on yksinäistä niin jutellaan vaikka täällä sitten. Ehkä me keskustelijat saamme sinusta realistisemman kuvan ihan normaalin nettijutustelun kautta, jolloin joku saattaakin huomata, miten mukava olet.

Maanantai ja kaikkea. Mitäs on suunnitelmissa alkaneelle viikolle? Täällä ainakin aurinko paistaa ja on lämmintä, niin on kiva viettää aikaa ulkona. Olinpa jopa niin hurja, että join aamukahvit pihalla. Olitkos sinä kahvimiehiä vai maistuuko vaikka mummon viinimarjamehu paremmin?

Kunhan höpöttelen :) Höpötelkäämme yhdessä niin kenelläkään ei ole ihan niin yksinäistä!

Kevätterveisin,

Pörriäinen

Vierailija

Asioita mitä pitää hoitaa viikolla, mulla vaihtuu kuntouttavan paikka toiseen, siitä en osaa sanoa sen tarkemmin tässä vaiheessa, muuta kuin että kirpputorilla tuo kuntouttava työtoiminta nyt vissiinkin tapahtuu. Flunssaa oli viimeviikolla ja viikonloppuna, stressasin sitä aika paljon ja nyt on unirytmit vähän sekaisin kun kuumeessa tuli nukuttua milloin sattuu ja ylipäätään paljon enemmän kuin normaalisti. Vaikka sekoaahan mulla nuo rytmit muutenkin. Se varmaankin vaikeuttaa näiden asioiden hoitamista. Koska mulla on vaikeuksia jaksaa tehdä mitään jos joutuu heräämään muutaman tunnin yöunila, varmaankin liittyy tupakointiin ja siihen että yleiskunto ei ole kovin hyvä. Kahvia juon jatkuvasti, en tosin muualla kuin kotona, en ole suunitellut aloittavani uudestaan kahvila harrastusta. Ei siis ole mitään suunnitelmia tällä viikolla, jotka olisivat jotenkin ihmeellisiä. Ei sitä itsekseen oikein ole mieltä missään tekemisessä.

Vierailija

Heei, yks tuttu on ollut kanssa kirpparilla kuntoutustöissä. Aluks oli kuulemma vaikeaa, kun ei sellaiseen ollut tottunut, mutta pidemmän päälle hän alkoi tosissaan tykkäämään hommasta.

Harmi että on flunssaa :/ Tuollainen kevätflunssa ei tunnu yleensä menevän millään ohi vaan on riesana kesään asti. Ja sitten tulee vielä päälle kaikenlaiset allergiat. Toivottavasti sä paranet nopeammin niin elämäkin alkaa näyttää valoisammalta :)

Oot kyllä oikeassa siinä, että kahviloissa ei jaksa notkua. Tulee kamalan kalliiksi, yleensä kahvi on pahaa ja paikalla on vain happamia tai yli-iloisia ihmisiä. Mä ainakin kotona jaksan paljon paremmin keskittyä kahvinautintoon, ja mun mielestä juuri sellaiset pienet rutiinit ovat elämän suola. Heitän sulle ikuisuuskysymyksen, josta saisi vaikka kunnon väittelyn aikaiseksi: mikä on sun mielestä oikea tapa juoda kahvi? Mustana, maidolla, kermalla, sokerilla, kuumana, kylmänä?

Onhan itsekseen jotain mieltä tehdä asioita! Minä teen kaikkea ja paljon yksikseni (ja olen jo pitkään tehnyt). Ostan vaikka jäätelön ja nautin siitä lintujen laulussa, pyöräilen lähipuistoon lukemaan kirjaa, joskus intoudun piirtämään tai lähinnä sotkemaan paperia, laitan itselleni herkkuruokaa jota kukaan muu ei varmasti haluaisi edes maistaa jne. Sellaisia pieniä hölmöjä juttuja.

Vierailija

Joo tulee sitä tuollaisia juttuja itekkin tehtyä, omenapiirakkaa leivottua, tai tehtyä jotain pirtelöä tai vastaavaa. Kahvia juon maidolla, ilman sokeria, kuumana, mutta niin että se jäähtyy sopivasti kun siihen laittaa paljon maitoa. :D Sitten kun se ei ole enää tuoretta, niin ei maistu hyvälle. Mulla on tällä hetkellä 3 pakettia presidenttikahvia kun olivat tarjouksessa, on kyllä hyvää. Normaalisti juonut halvempia laatuja.

Joo ei tuo flunssa muuten mutta kun polttelen tätä tupakkaan niin stressaan että sairaistunkohan keuhkoahtaumaan nyt tai astmaan, aski kun menee päivässä, ja jotenkin tuntuu että ne viimeiset mahdollisuudet päätyä johonkin parisuhteeseen hupenevat jatkuvasti, ja että tämä nuoruus muu oli ja meni ja kohta sitä on jo sellainen ettei koskaan saakkaan tietää mitään asioita.

Luulen että kuntouttava työskentely kirppiksellä on aika helppoa, tykkään ostella kirppiksiltä vaatteita muutenkin, viimeaikona on tullut osteltua enemmän naisten vaatteita, vähän sellaista androgyynimpää osastoa. Esimerkiksi pidän joistain naisten housuista ja shortseista enemmän kuin miesten vastaavista, naisten lyhythihaiset topit, sellaiset puuvilla+elastaani materiaaleista valmistetut, ovat paljon miellyttävämpiä kuin miesten T-paidat. Ja no ylipäätään on kyllä tullut ihan julkisestikin pukeuduttua androgyynimmin, esim jotain ripsiväriä tulee laitettua kerran viikossa, kynsilakkaa on aika usein kun se kestää niin kauan. Ompa tuota välillä ollut sukkahousutkin esim shortsien kanssa. :D Ja no eniwei.

Vierailija

Hei, Desuetude! Seurasin tätä keskustelua ja ihmettelen suuresti, miten ihmeessä voit olla yksinäinen. Mielestäni kuulostat tosi värikkäältä ja rohkealta persoonalta, ja itse ainakin arvostan kumpaakin piirrettä ihmisessä :) Kahvitottumuksesta sen verran, että juon itsekin kahvini samoin kuin sinä, mutta jos maitoa ei ole - menee se ilmankin. Sokeria en ole ikinä ymmärtäntyt kahvin kanssa, mutta makunsa tietysti kullakin.

Oletko asunut koko elämäsi ajan Kokkolassa? Vai oletko muuttanut jostain kauempaa sinne esim. opintojen tai työpaikan perässä?

Vierailija

Olen asunut koko elämäni Kokkolassa kyllä juu. Olen aika hankalaluontoinen tyyppi, en juo alkoholia. Haluaisin löytää naisseuraa, mutta en haluaisi huijata, tai antaa sellaista mielikuvaa, että olisin oikein hyvä tyyppi, jos en sellainen kuitenkaan ole. Mulla on näitä ilmoituksia ollut pitkin nettiä, ja käytännössä niihin ei kukaan vastaa. En mä oikein tiedä. En ole käynyt mitään kouluja, peruskoulupohjalla siis, en ole ollut töissä koskaan - paitsi siis kuntouttavassa tms, oikeissa palkkatöissä en ole ollut, autoa ei ole eikä ajokorttia. Eiköhän siinä ole aika paljon noita syitä, ja on niitä varmaan paljon muitakin.

Ei se yksinäisyys mun mielestä vaadi mitään erillsitä syytä, on aika normaalia että aikuiset ihmiset erkaantuu tietyssä mielessä toisistaan. Mun kaltaisen ihmisen seura ei näytä oikein naisille kelpaavan, tai niin se vois kiteyttää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat