Milloin on seksin aika?

Vierailija

Eli oon tutustunu netissä mukavantuntuiseen (ja tottakai erittäin komeaan;)) mieheen jonka kanssa olemme pitäneet yhteyttä nyt hieman yli kuukauden.Meidän olisi myös tarkoitus tavata nyt lähiaikoina. Hän asuu eri kaupungissa ja on siis tulossa minun kotikaupunkiini. Olen nyt miettinyt että odottaakohan hän jo tällä ensimmäisellä kasvokkain tapaamisella seksiä? Ja että monennellako tapaamiskerralla se olisi suotavaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Itse tapasin poikaystäväni netissä, ja kun tapasimme, taisi mennä about 5 minuuttia siitä, kun olimme saapuneet hänen kämpille, ja olimme jo toistemme kimpussa :D Ei todellakaan kaduta, emmekä olleet puhuneet asiasta mitään ennenkuin menin hänen luokseen. Se vain tapahtui ja hyvä niin ;) Eiköhän se fiilis kerro miten asiat etenee, mutta varmaan kuitenkin voit olettaa, että seksin harrastaminee on todella todennäköistä kun hänet tapaat?

Vierailija

Jos ootte selkeesti puhunu jotain "tuhmia" tms. niin moni saattaa odottaa siinä tapauksessa, että seksiä on ja pettyä, jos ei saa. Syy, miksi ite aikanaan en edes tavannut miehiä, jotka veivät juttua tuohon suuntaan ennen ensimmäistä tapaamista. Mutta jos ette ole mitään tälläistä puhuneet edes rivien välissä, niin mielestäni ei pitäisi olla mitään odotuksia kummallakaan siihen, joten ei tarvinne paineita ottaa. Jos taas siltä tuntuu, niin antaa mennä vaan. Oon todennut, että ihan sama milloin sitä pimppaa antaa, jos mies on kiinnostunut niin ei se mihinkään lähde. 

Vierailija

Milloin itsestäsi tuntuu. Itse en ole harrastanu vielä ekoilla, enkä tokillä vasta viidensillä. Vaikka toisetemme kimpussa oltiin, mutta seksiä vasta myöhemmon. Ja mieskin ymmärsi sen. Tähän vaikutta myös oletko vielä neisyt vai et. Oletko itse valmis. Monien kanssa netissä jutelleena voin sanoa että lopulta huomasin eetä valta osalla on van seksi mielessä eikä aikomustakaan tavata uudestaan muuta kuin seksin merkeissä.

En tiedä mistä olette juteleet, mutta tavatkaa ja katso miten asiat etenevät. Älä tee mitään mitä et itse halua. 

Vierailija

Minä ja poikaystävämme tapasimme myös netissä ja ensimmäisellä kerralla kun näimme, ei tapahtunut muuta kuin halailua. Itse en ainakaan odottanut edes, että harrastaisimme seksiä (olin neitsyt silloin) eikä mieskään sitä ehdottanut tai edes vihjaillut siihen suuntaan. Toisella tai kolmannella kerralla alkoivat vaatteet pikkuhiljaa lähteä päältämme ja yhtäkkiä mies kysyikin, että haluaisinko panna. Yllätyin aika paljon kyllä kysymyksestä, koska itse en tuntenut olevani lainkaan valmis :D No, silloin ei tapahtunut vielä mitään, eikä moneen kuukauteen sen jälkeen, mutta onneksi mies jaksoi odottaa että olen valmis :)

Mutta niin, kuten jo edellä mainittiin, "eiköhän se fiilis kerro miten asiat etenee". Jos molemmat on valmiita ja sitä haluaa, niin mikäs siinä :P

Vierailija

No siis neitsythän vielä olen. Eli siks just kaikista eniten mietityttääkin. Kuitenkin täysi-ikäinen, eli ei oo kyse mistään pikkuteinien "pakko päästä neitsyydestä eroon" - ajatuksesta, vaan ihan muuten kyselen.      

- Aloittaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat