miten teette sen

Vierailija

olen saanut mieheni tulemaan suihinottaessani vain kahdesti koska en yksinkertaisesti vain pysty imemään sitä kauempaa..

onko vinkkejä miten miehen saa tulemaan varmasti (imemin lisäksi pyörittelen terskaa kielellä, hyväilen terskan alapuolella olevaa jännettä, syväkurkutan, vaihtelen nopeutta, runkkaan samalla ja hyväilen palleja)

missä asennossa otatte suihin :D

Kommentit (3)

Vierailija

Jos suu väsyy, niin kannattaa ensin runkata kädellä tai vaihdella suun ja käden välillä kunnes tuntuu siltä, että mies on kohta tulossa. Sitten hoitaa lopun suulla. Tietenkin jos mies ei tule nopeasti, on se suulle tosi rasittavaa. Minä usein ensin kiusaan kädellä, sitten nuolen vartta muutaman kerran ja otan suuhun. Käytän välillä kieltä. Mulla ei kyllä nykyään ole ongelmaa siinä, että pitäisi jatkaa kauan, ellei miehen viime tyydyttämisetä ole vain vähän aikaa. Ennen väsyin kyllä ja suihin otto vähän hirvitti kun pelkäsin etten jaksa loppuun asti, mutta harjoittelemalla miehen sai tulemaan nopeammin. En koskettele miehen palleja, koska hän ei tunnu tykkäävän siitä. En kyllä ole koskaan kysynyt. Melkein aina otan suihin sängyssä niin, että mies makaa ja minä makaan vinosti hänen mahansa päällä. Ihmiset täällä foorumilla usein puhuu siitä, että mies tykkää, että ottaa katsekontaktia suihin ottaessa, mutta mulla se ei ole mahdollista. On pakko katsoa miehen jalkojen suuntaan, koska penis nousee yli 90 asteen.

Vierailija

Vaihtelen itse asentoa. Toisinaan on myös vaikeuksia jaksaa loppuun asti. Meillä toimii mies makaa sängyllä. Itse saatan vaihtaa maa kulmaani tarpeen vaatiessa. Yleensä olen poikittain sängyllä muodastamme ikään kuin T kirjaimen. 
Aloitan kädelle ja sitten vasta suulla ja väliilä taas kädellä. Itse huomaan jos vaihan liian tiheään mitä teen niin kestää kauanenmmin. Purisista hellästi huulilla, liiku hitaasti ylös-alas, hiukan nopetu tahtia. Jää hetkeksi alas ja nuose hitaasti ylös huulilla puristaen ja imien. Vaikea selitttää mutta tämä toimii yleensä. 

Vierailija

itse olen kerran saanut miestäni tulemaan suihinoton/käsihoidon aikana. En vain yksinkertaisesti jaksa niin kauaa, vaikka tekniikka on oikea, tiedän miestä mies tykkää ja olen kysynyt mieheltä mitä minun pitäisi tehdä mutta hänkään ei oikein osaa sanoa. 

yleensä mies makaa selällään ja minä olen polvillani hänen jalkojensa välissä kumartuneena, jos ymmärsitte =D itselleni ja miehelle helppo asento ja katsekontaktikin välillä onnistuu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat