Pitäisiko unohtaa mies, kun ensitreffien jälkeen perhoset ei lentele mahassa?

Vierailija

Olin ekaa kertaa treffeillä kaksistaan erään miehen kanssa. Olen nähnyt häntä ennenkin, mutta aina isommassa porukassa. Meillä oli kyllä hauskaa, mutta en koe olevani miehestä nyt "huumassa" tai niitä kuuluisia perhosia ei lentele vatsassa. Pitäisköhän olla...? Olen kyllä ajatellut häntä koko päivän, mutta en ota omista tunteista selvää.

Onko miten todennäköistä, että kiinnostuisin hänestä ajan mittaan, kun oppisin tuntemaan vai onko koko tyyppiä turha nähdä enää. Kokemuksia? Tuntuu, että ollaan jotenkin niin kaveripohjalla vaikka haluaisin kovasti olla hänestä kiinnostunut kun kerran on niin hyvä ja kunnollinen tyyppi.

Kommentit (6)

Vierailija

En mä usko että jokaisella on aina "lennellyt perhosia vatsassa" ensitreffien jälkeen. Mä kun tutustuin mun poikaystävään (nykyiseen ex-poikaystävään) niin ensimmäisellä kerralla kun tapasin hänet ajattelin etten kyllä ole koskaan tavannut noin ärsyttävää ihmistä! :D Noh, hän jaksoi pitää yhteyttä ja eipä mennyt kauaa kun huomasin itsekkin olevani kiinnostunut hänestä. :D

Ja vaikkei ne niin kutsutut perhoset lentelekkään vatsassa niin olet silti ajatellut miestä, kyllä se jo kertoo jostakin ;) jos yhtään siltä tuntuu niin suosittelen vaan jatkamaan ja katsomaan mitä tosta tulee. Toki jos et muutamien treffien jälkeen huomaa minkäänlaista kiinnostusta niin kannattaa ehkä miettiä uudelleen. Tsemppiä! ;)

Vierailija

Ei minullakaan ollut mitään ihmeellistä tunnetta, kun olimme olleet ekan kerrat treffeillä. Ajattelin oikeastaan ettei tästä varmaa mitään tule, mutta menin sitten toisen ja kolmannenkin kerran treffeille eri paikkoihin niin yhtenä päivänä vain liekki leimahti :) Nyt olen todella onnellisessa parisuhteessa ja olen iloinen, että en luovuttanut heti:)

Tsemppiä sinne!!

ps. mitäänhä et siinä häviä, jos tapaat hänet uudelleen? :)

Vierailija

Miksi pitäisi? Itse olen ihan samassa tilanteessa, mies on niin kunnollinen ja sen kans niin helppo olla niin todellakin aion tavata uudestaan ja uudestaan jne jotta tutustun ja oikeasti näen tulisko hänen kanssaan jotain syvällisempääkin :-) Yksinkertaisesti jos riittävän moni asia vaan on kohillaan ja tuntuu että haluaisi tavata toisen uudestaankin, niin mielestäni kannattaa aina selvittää voisiko jotain enemmänki kehkeytyä ja antaa mahollisuus :-)

Vierailija

Olen naurettava. :D Nyt kun kyseinen herra ei ole tänään ottanut mitään yhteyttä eikä edes ala puhumaan mitään Facebookissa, olen aivan harmissani :D Tosi voisin itse hänelle jotain sanoa/lähettää, mutta kun en vaan kykene. Mitä jos hän ei olekaan yhtään kiinnostunut musta. (Ja kyllä, on pahoja muistoja torjutuksi tulemisesta.) Joko olen aivan sekaisin tai sitten tunteet heittelee tosi pahasti, mutta olisin kyllä halunnut hänen ottavan uudestaan yhteyttä, vaikka eilen koko ajatus tuntui huonolta.

Jotenkin tuntuu väärältä, että pyytäisin häntä uusille treffeille, jos minua ei loppujen lopuksi kiinnostakkaan...?

Vierailija

Mitä, jos hän pelaakin toisen naisen kanssa samaa peliä nyt... 8|. Neuroottiseksi tässä tulee kun päästää miehen liian lähelle...

T. Alottaja

Vierailija
Vierailija

-Meillä oli kyllä hauskaa...

-Olen kyllä ajatellut häntä koko päivän,...

-Nyt kun kyseinen herra ei ole tänään ottanut mitään yhteyttä eikä edes ala puhumaan mitään Facebookissa, olen aivan harmissani...

- ...mutta olisin kyllä halunnut hänen ottavan uudestaan yhteyttä,...

-Mitä, jos hän pelaakin toisen naisen kanssa samaa peliä nyt..

Eiköhän tästä voi päätellä aika paljon. Fiksu mies, aluksi ajattelin että meni friendzonettamaan itsensä. Mutta jätkä tietääkin 3 päivän säännön.

Mutta etköhän sinäkin AP tiedä, miten tätä tanssia pitää alkaa tanssimaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat